Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Appelsap

Ik ben net naar een park hier in de buurt geweest, wow wat veel mensen! Echt zo'n plek daar waar 3 pokestops zitten en op allemaal een lure 😂

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Ik heb net een Spearow laten evuleren, die is nu ineens 334 haha, met afstand m'n sterkste.

En uit m'n 5 km ei kwam een Sandstorm :) en kwam onderweg naar de zonnebank ook nog een Voltorb tegen

Haha ik zag een lure hier in de buurt, stond ik daar met 30 anderen! Maar echt van 10 tot 60 jaar 😂 Die van 40+ stonden 'onopvallend' op een brug maar kwamen daarna netjes de drie jongens van de lure bedanken. Oh en een oud-klasgenoot van mij stond er ook bij. Was gezellig. 😄

Er zijn geen blauwe gyms vlakbij ontdekte ik, dus ik moet daar nog naar op zoek.

Het is wel echt een enorme hype hier ook, ik heb alleen vandaag al honderden mensen zien spelen (en we zijn niet heel ver geweest of zo).

Summer vibes

Ok ik heb nu ook heel veel pokemons gevangen en ook een paar evolved etc! Voel me helemaal tof

En idd ook paar x zo mensen ontmoet die dan ook ergens zo staan met telefoon.

Perfecte manier volgens mij om gasten te ontmoeten als je single bent haha, heb allemaal leuke praatjes gehad! Was in t park met vriendin, maar de weg naar huis (die normaal 10 min is) heb ik echt in 40 min gedaan haha

Wat is een lure?

Haha ja ik had drie jongens die me mee wilden nemen naar de gym. 😂

Een lure krijg je soms als je een level up gaat of je kunt het kopen of bij een pokestop krijgen. Als je dan die lure op een pokestop zet, krijgt die stop tijdelijk meer 'power' (dat zie je aan roze blaadjes rondom) en heb je grote(re) kans om daarbij bijzondere Pokémon te vangen.

Oh dat klinkt leuk! Ik heb net een rondje gelopen en er 12 gevangen (waarvan 7 die ik niet had), maar nu zijn m'n pokeballs op, dus morgen weer verder.

Echt ik vind het zo leuk 😁

Summer vibes

Haha ja ik vind t ook echt super leuk! M'n tel is ff aan t opladen, ga zo nog rondje lopen.

M'n vriend is op vakantie weekje, dus top bezigheid voor als ik savonds laat alleen ben.

En hier op straat is t altijd nog heel druk, en nu zie ik idd bij pokestops enzo allemaal groepjes jongeren. Echt gezellig haha!

Als je bij Pokémon kijkt kun je sorteren op CP, dan staat de hoogste bovenaan. CP (combat power) is dan de sterkte van je Pokémon.

• Like 1
Dieke.*

Okay, ik ben vandaag met mn broertje wezen jagen, en het was stiekem toch wel erg leuk :P

Hij loopt alleen wel vaak vast. Had ik een pidgeotto gevangen, had ik nog niet, loopt ie vast en isie weg -_-

Eigenwijs.

Haha, nou nou mijn hoogste is cp 77. 

Als ik dan jullie zie met vierhonderdzoveel  :lol:

Edited by Eigenwijs.

Ja ik wou dus een of andere vogel vangen, maar ik gooie die pokébal steeds net niet goed. Wat is nou de truc met die ballen gooien?

Ik ben in een paar uurtjes in level 5, toch wel handig je huis als pokestop. Maargoed ik kijk af en toe eventjes, als ik de hond uit laat, maar vind het nou niet zoooo leuk dat ik op pad ga.

Overigens kan ik ook naar de gym vanuit huis.

Linguine

Hoe kan je nou de camera op real life krijgen? Ik snap er niks van! Alleen bij de eerste pokemon lukte het daarna niet meer.

Terabithia

Ja ik zie alleen real life zodra ik op een pokemon klik die ik kan vangen. Dan zit er rechtsboven een knopje. Ik vang ze dan wel moeilijker 😖 dus meestal zet ik dat alleen aan voor de foto... 😏

elkepruts

Ik heb gisteren een stuk gefietst, zeker 10km in totaal. Maar nu echt amper iets gevangen. Ik woon wel in een dorp, heeft dat ermee te maken?

Hoe krijg je meer Candy?