Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

sunshine_girl

Ik ben het huis nog niet uit geweest en heb 6 verschillende gevangen, en een aantal dubbele.

Dadelijk even naar de winkel wandelen (helemaal geen zin in!) Maar moet wel even gebeuren, misschien dat ik er dan nog tegen kom

Edited by sunshine_girl
Terabithia

Ik heb nog maar 13 pokeballs dus ik probeer nu niet vanuit m'n luie stoel te vangen haha. Straks maar weer even richting jumbo en bivakkeren bij de pokestop :P

Ik had eindelijk een gym gevonden voor blauw, is hij tien minuten later al overgenomen. :( Vond ik er nog eentje, kon ik er niemand van verslaan. Bummer! Nu maar al mijn Pokémon sterk krijgen!

O ja en ik had vanochtend een Alakazam voor mijn deur, maar die ontsnapte. Verder ben ik helemaal niet obsessief bezig. :P

Zoooo dat filmpje! Echt zo oud al!

Haha ja heel oud Maresa! Weet niet hoe ver je hem gekeken hebt maar ik moest vooral lachen om dat; rattata, rattata, pidgey, rattata, rattata, weedle, pidgey gedeelte 😝

sunshine_girl

FB_IMG_1468919691032_zpsslzfst8e.jpg

Kwam deze op fb tegen met de tekst: een 5km ei uitbroeden. Ik ga naar het strand en de hond doet de rest.

Dus heb je een hond is dit ook en idee, haha

Whahaha nice :P

Ik moet nog twee grote klanten blij maken en dan ben ik vrij jippie! Ik wilde nog een duurloop doen dus dat komt mooi uit.  :lol: Ga ik nl langzaam genoeg om intussen alle stops af te gaan.

Echt vervelend dat ik obsessief aangelegd ben.  :ph34r:

HAHA.wait what?

Hahaha Maresa 😂

Ik heb het vanmiddag ook maar gedownload. Bij mijn eerste pokemon ben ik dus een paar keer weggelopen en toen kreeg ik inderdaad pikachu. Vind het idee wel grappig, maar voelde me ook wel een beetje stom toen ik vandaag heel mijn stad heb doorgefietst met mijn broer. We werden ook door heel veel mensen aangesproken met 'heb je er al een' of 'pas op een pikachu'.