Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

Aaahh ik had vandaag een lapras van meer dan 1600 cp uit mn 10 km ei🎉

Uitbroeden gaat trouwens wel op de fiets en stukjes waarbij de metro/bus langzaam gaan, tellen ook gewoon mee, dus dat gaat bij mij heel snel 😁

Oh en lil, ik zou echt geen stardust verspillen aan een ratticate.

Sowieso krijg je er daar nog een miljoen van die sterker zullen zijn, maar ook al doe je zijn cp tot de max, dan zal hij alsnog nooit een heel krachtige pokemon worden omdat hij simpelweg minder sterk is dan bepaalde anderen.

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

sunshine_girl

Bij level up heb ik het al gemerkt.

Maar hoe kan je die dan bij pokestops krijgen? Kwam daar (nog) niet helemaal wijs uit.

Jammer dat ik er een stukkie voor moet wandelen, al zijn ze wel bij een winkel waar ik regelmatig kom en 1 onderweg naar de supermarkt.

Je gaat naar een pokestop en dan kun je dat rondje ronddraaien als een muntje zegmaar, vegen over je scherm van rechts naar links en dan valt er van alles uit

Hoe kun je bij een sportschool van je eigen kleur met meer dan één Pokémon vechten? Ik moet steeds alle Pokémon van de gym verslaan. 😳

Woaaaah Reshma wat een topvangst! 😱

Cocoverde

Dat kan niet. Je moet trainen met 1 pokemon tegen de rest. Bij minimaal 1 pokemon verslaan komt er een soort gym xp bij. Als je genoeg ruimte hebt gemaakt dan kan je 1 pokemon erbij zetten :)

Summer vibes

Ik heb echt 300 pokeballs de hele tijd haha, zoveel stops in de buurt

Verder vandaag amper gevangen, zat hele dag op kantoor of in de auto haha shit

Cocoverde

Dan mag je 6 pokemon inzetten. :)

Ik ben inmiddels level 21 geworden. Na werk met mn twee diehard collega's op pad geweest. Zo gezellig :D Merk wel dat het steeds moeilijker wordt om nieuwe pokemon te vinden.

Ja idd, ik ben ook level 21, maar als ik wat nieuws zie, zit t zo ver weg dat ik er niet bij kan 😭

Maar heb er pas 85 (verschillende dan), dus moet er nog wel genoeg🙈

Relaxed RR! Ik heb nauwelijks pokestops, dus heb ballen te kort. Vanmiddag even via een andere route naar huis om te verzamelen 😁

Ik heb gisteren 5 km gelopen om te zoeken, was wel lekker en leuk, alleen bijna geen Pokemons 😒. Gelukkig werd ik na 2 km lopen wel beloond met een Pikachu uit een ei 😃

sunshine_girl

En bij ons in het dorp zitten er 4 allemaal op max 1km van huis.

Zullen er vast nog wel meer zijn maar die zie ik niet omdat ik in dat deel nooit kom

Ooooh dus ik moet gewoon naar een vijandelijke gym! Mooi, dan ga ik er eentje overnemen. Met eentje van 300 had ik er gisteren al één van 700 verslagen dus nu ik meerdere boven de 500 heb kan ik wel een lage gym zoeken. :D 

Binnen een straal van een kilometer zitten bij ons 40 stops, echt ideaal. Ik ging net Ivy wegbrengen: 10 stops (heen- en terugweg, 5 minuten fietsen) dus mijn voorraad is weer aangevuld. ;)

Yesss ik heb een gym overgenomen! Oh yeah! 😎✌🏻️

Ik voel me echt zo cool nu. Ook al stelt het nog geen ruk voor. 😂