Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Ja, 10 pokecoins + 500 stardust per gym, maar die kun je dus maar 1x per uhmmmm 21? uur claimen, dus eigenlijk moet je een keer zo snel mogelijk zoveel mogelijk gyms overnemen en dan snel cashen, want ze worden heel snel weer door een ander overgenomen haha.

Ja ik had twee Pokémons in een gym en nu nog maar eentje. Maar met die tweede had ik net geïncasseerd dus helaas. 😬 Morgen dus weer eentje, tenzijjjj ik er nog even snel eentje overneem, maar ik ben de hele ochtend weg. :(

sunshine_girl

Kwam erachter dan er bij ons op 1 plek 3 zitten in Max 300)meter. Helaas geen speeltuin in de buurt anders was het echt eitje om alles te verzamelen.

Maar helaas ga ik daar niet uitgebreid op een bankje zitten

Hoezo niet? Omdat de kinderen mee zijn bedoel je?

Ik baal soms als er Pokémon wegrennen. :( Heb er al drie gehad die ik echt graag wilde maar waarbij het niet lukte om ze te vangen. Daar is niet echt een truc voor, toch? Ik heb het in sommige gevallen met raspberries geprobeerd en dan een extra sterke bal. 

sunshine_girl

Ja, die kan ik daar echt niet vermaken haha, is een bankje met enkel stenen erom heen. was er nou een grasveldje ofzo dan kun je nog beetje relaxen/spelen.

Zelf kan ik inderdaad uren in het zonnetje zitten op een bankje.

Misschien kan ik vanuit 1 speeltuin net wel een pokestop aan, maar zal erom hangen denk het zelfs net niet.

Ik baal er altijd van als ze weer uitbreken, zeker bij vliegende pokemons.

Edited by sunshine_girl

Jaaaa, das zo irritant. Helaas idd geen trucje voor, op razz berries/sterkere ballen na :(

Maar t allerergste vond ik dat de app is gecrasht tijdens het vangen van blastoise en rhyhorn. Die heb ik daarna nooit meer teruggezien 😭😭😭

Cocoverde

Oooww noo dat is idd wel erg. Die heb ik ook nog nooit gezien Reshma!

Dat wegrennen kan je idd weinig aan doen. Soms met een excellent throw, great ball en razzberry rennen ze alsnog weg.

Gisteren wel mn ponyta kunnen evolueren naar een rapidash, een jifflypuf gevangen, een hitmonlee en een pincer uitgebroed. Die had ik allemaal nog niet :D nu nog die verdomde pikachu haha

Oow en mn tweede gyarados zit al voor de 3e dag in de gym. Gaat goed :D

Vandaag dus amper wat gevangen want ben ziek thuis. Maar ga zo wel even boodschappen doen. Hopelijk zie ik dan nog wat anders behalve goldeen en magikarps haha

Edited by Cocoverde
sunshine_girl

Als ik een rondje door de wijk loop kom ik nauwelijks wat tegen 😞 en anders alleen die ik al heb zoals weedle, caterpie, rattata en pidgey.

Ik huis kom ik weleens nieuwe tegen, maar zo duurt het jaren voordat ik er 150 heb haha

Edited by sunshine_girl
sunshine_girl

Ja woon in een dorp. Maar heb in huis bijv wel al meowth, jiggleypuff, vanonat, krabby, pidgeotto, raticate, eevee gevangen.

En ander het wandelen ook de schaduw van bulbasaur gezien maar niet gevonden. In huis ook de schaduw wan onyx gezien en nog een (weet de naam de niet) als je rechtsonder klikt waar ook die voetstapjes bij staan. zijn er bij mij trouwens altijd 3, klopt dat?

Edited by sunshine_girl

Wooww, hoe kom jij aan zoveel ponyta's?? Ik heb er nog niet eens 1 :/

En heb nu 435 magicarp candies, dus nog maar een paaaar nodig voor een gyarados, maar hoe heb jij er al 2?! 😳😳

Haha t enige wat ik hier in huis vang, zijn pidgeys en rattata's. In de buurt ook wel water pokemons, maar t meeste vang ik als tijdens het reizen van/naar mn werk haha. Dat zijn veel drowsees, jynx, goldeens enz.

Edited by Reshma