Jump to content

Pokémon GO

Recommended Posts

• Replies 578
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Terabithia

78

• Maresa

74

• sunshine_girl

60

• Crush

44

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind. 😘

Reshma, ik snap dat je nu aan het pokemonnen bent, maar ga je binnenkort nog wel wat steentjes leggen bij rummikub? Want ik verveel me haha!

Cocoverde

@ Reshma, er zitten bij mijn huis zoveel magikarp. Woon ook vlakbij water dus vandaar :P

En heb 1 ponyta gevangen en de andere 3 dus uit een ei met extra candy :D

De bus is idd echt ideaal. De tram ook :P

De trein gaat te snel heb ik al gemerkt. Alleen als je langs een station komt ff snel pokestop pakken en rondkijken. Verder heeft het niet echt zin.

Edited by Cocoverde

Ik wil ook ponyta! De app crashte toen ik voor het eerst eentje zag. :( Rhyhorn heb ik uit een ei maar die kun je niet evolueren omdat hij zo zeldzaam is, stom is dat. Net als Dratini. En ik ben alle gyms uitgeschopt helaas. :( Morgen maar een groot rondje pokestops doen en weer veel vangen!

O ja en met SUP'en vandaag ving ik veel Magicarps maar damn 500 candy haal ik echt nooit bij elkaar 😱

Cocoverde

Dratini kan je twee keer evolueren. Naar dragonair en dragonite.

En voor gyarados heb je 400 candy nodig. Bij het vangen krijg je 3 candy en bij het transferren nog 1 extra. Dus je hoeft er eigenlijk "maar" 101 te vangen :)

O ja, ik vond deze lijst met hoeveel keer je cp vergroot als je je Pokémon laat evolueren: https://docs.google.com/spreadsheets/d/13PQVkGncIi7qtmZdnQhLsfv88zR4CIc65M60Cyowacc/htmlview?sle=true#gid=134545558

Ik vond hem handig! Kan ik ook bepalen of ik bijvoorbeeld een Starmie transfer om aan die laatste candy te komen om een Staryu te laten evolueren (als die Staryu dus hoger uit zou komen).

Thanks Coco! Ja, maar 101 is zo veel! 😱 Alhoewel ik ook weer geen haast heb natuurlijk.

Ik vind er ook toch geen moer aan hahaha. Doe ook veel te veel om er voor rond te gaan lopen en vind het gezelliger om met m'n vriend te kletsen 's avonds als 'ie thuis is van werk haha.

• Like 1

Goed dat jullie dat hier zeggen! Ik ga gelijk even in het bruiloftentopic posten dat ik niet van trouwen houd en in het boekentopic dat ik lezen niets aan vind.

😘

• Like 4
Summer vibes

Ik vind t wel echt leuk maar ik ga best sloom omdat ik idd net te weinig tijd heb om rond te lopen haha.

Zoals nu ben ik net thuis en dan heb ik na parkeren ff half uurtje rondjes gelopen en dus best wat gevangen.

En zo had ik gisteren ook half uur.

Maar op werk en in auto etc vang ik niks dusja dat is stom haha

En de hele arena's enzo snap ik nog niks van!! Ik ben ook pas level 7.

Ik moet eerst nog ff meer vangen hahah

Jullie gaan echt hard Maresa en Coco!!

Ik heb wel eindelijk Jigglypuff 😍

En m'n vriend komt morgen thuis van weekje vakantie en hij heeft er pas 7 dus hij heeft helemaal zin om samen te gaan vangen haha 👫👍🏻

Haha zo leuk, samen op jacht! Stefan is nooit zo van de spelletjes maar vertelde dat hij (hij zit nu in Seattle) toch al een paar Pokémon heeft gevangen. En er zit een pokestop bij zijn hotel. 😄

@ die gyms: als je er eentje hebt van je 'eigen' kleur kun je trainen om de gym beter te maken (en eventueel later uit te breiden, want per level van de gym mag er een Pokémon bij).

Als je er eentje hebt van een andere kleur kun je met zes Pokémon alle aanwezige Pokémon verslaan om daarna je eigen Pokémon er te plaatsen (en dan is het vanaf dan ene gym in jouw kleur).

Zodra anderen jou verslaan komt je Pokémon weer terug in je lijst.

Hahaha nou nou Maresa, beeeeetje flauw, het spijt me dat ik het toch niet zo leuk vind als ik dacht dat ik het zou vinden ;). Zonde van die pokestop in m'n huis, kan iemand anders beter gebruiken hehe.

Ja sorry, ik vond het zo onlogisch om dat hier te zetten. 😬 Was niet heel gemeen bedoeld overigens. Ik wil je pokestop wel hebben!

Nou ja niet toch? Ik speelde het en vond het toch niet leuk, dit topic gaat toch over het spel 😜. Ja als ik hem naar je kon transferen zou je hem krijgen!

Ooooh ik zie nu dat jullie eerder wel speelden! Ik dacht echt - wat komen die nu random melden dat ze dit niet leuk vinden. 😄 Daarom maakte ik er een grapje van.

Neeee die hele discussie is zo kut, laat iedereen lekker dat spel spelen, toch? Zolang mensen een beetje om zich heen blijven kijken, want ik heb al wel een aanrijding gehad vorige week dankzij pokémon go 😂.

Haha ja dat vond ik ook, daarom mijn reactie! Ik vond het trouwens echt leuk om te lezen dat het zo positief is voor mensen met autisme.

Mijn pokeballen zijn op. :( Morgenochtend maar even een rondje doen.

Ja ik word ook mega moe van die mensen (o.a collega's) die dan gaan lopen zeiken. Tis echt bij sommige mensen nooit goed. Zit je op de bank niet, ben je buiten (sociaal bezig) ook niet. 🔫

stefanie.

Ik vind dit topic wel grappig eigenlijk hoe fanatiek sommige zijn! ook al speel ik het zelf niet. Wel leuk om te volgen 😃

ScatteredStars

In mijn dorp vang ik echt vrij weinig nieuwe Pokemon. Ga zaterdag wel naar den haag maar dan kan ik tel niet zolang gebruiken omdat anders M'n batterij leeg is :( wel jammer want volgens mij vang ik daar veel meer!

Summer vibes

Haha ja ik vind die mensen die direct helemaal me kapot maken als ze horen dat ik t speel zo irritant.

Ik ben dan ook zon type dat er weer vol tegenin gaat dus dan krijg je zon stomme discussie haha

Maar had paar vriendinnen die me keihard uitlachten, maar toen ze er meer over hoorde van me en t beetje zagen t eigenlijk heel leuk vonden!