Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #61

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

141

• stefanie.

110

• Musicjunk

84

• ikke87

77

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha die kaarsen/kandelaars van mijn vriend. Konijn heb ik vorige week zelf gevangen in het bos. Moest m wel zelf schoonmaken maar dan heb je ook wat. Er moet overigens nog wel een schaal onder, dit

Een tijd geleden postte ik hem al, maar nu is hij echt van ons! 😍 Guus! 🐶    

Nog niet helemaal 'nieuw' want we krijgen hem pas over 6 weken maar ik wil hem toch even met jullie delen 😍   We mochten komen knuffelen 🤗

Posted Images

Heb 'm nu online besteld omdat Costes geen M meer in de winkel had -_- Maar dus wel de L even gepast: superchille stof! Goeie lengte, en zit best hoog in de taille
Stof voelde niet alsof die meteen mega uitrekt ofzo. En met national Glamourday scheelt het een tienjte B0

Ik kan me echt helemaal niks voorstellen bij die broek, sorry 😁 het lijkt voor mij op een legging met uitlopende pijpen. Of is ie wel dikker dan dat? Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als je dat combineert zoals je in gedachten hebt.

Ja jongens, ik moet m nog wel eerst binnenkrijgen hea ;)

Hij is wel iets dikker dan n standaard legging, grover gebreid ook (+iets wolliger garen) en schijnt iig niet door. En je moet er echt iets langers op aan, want het is idd wel meer een legging dan een broek.

@hahaww: ja, maar ik heb mooie billen 😙

Edited by Dieke.*
#  eleganza

Hebben jullie veel geshopt vandaag? Ivm glamourday.

Was best druk in de stad ook!

Ik heb nieuwe overknees van Kylie en Kendall :D

KENR-WZ24_V1.jpg

En ik ga nu nog even online shoppen haha

Ik kan me ook niets bij die broek/legging voorstellen, ben benieuwd naar de aanfoto. 

Wat vinden jullie van deze schoenen? (m'n vriend heeft iets tegen air max.. dus nu begin ik te twijfelen :')
2jb9zdv.jpg

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...