Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #61

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

141

• stefanie.

110

• Musicjunk

84

• ikke87

77

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha die kaarsen/kandelaars van mijn vriend. Konijn heb ik vorige week zelf gevangen in het bos. Moest m wel zelf schoonmaken maar dan heb je ook wat. Er moet overigens nog wel een schaal onder, dit

Een tijd geleden postte ik hem al, maar nu is hij echt van ons! ๐Ÿ˜ Guus! ๐Ÿถ ย  ย 

Nog niet helemaal 'nieuw' want we krijgen hem pas over 6 weken maar ik wil hem toch even met jullie delen ๐Ÿ˜ ย  We mochten komen knuffelen ๐Ÿค—

Posted Images

*Mientje-Pippelientje*

Dankje!

Ik weet alleen nog niet wat voor nagellak ik op moet..

Aanfoto komt na de 30ste hahaha

Edited by *Mientje-Pippelientje*

Nu wel! Had dat zachtroze niet verwacht haha! Ben idd benieuwd hoe is aan is, vind de kleur snel iemand bleekmaken

Haha boks bt ๐Ÿ‘Š๐Ÿผ

Estrella.

Ik heb toch nog eens na zitten denken. Waarom ga je eigenlijk voor zo'n figuur jurk? Ik denk namelijk dat het heel erg tekent en je er niet mooi uitkomt. Terwijl als je een wat wijd uitlopende jurk draagt, kan het net zo chiqur staan en naar mijn idee (op basis van hoe ik het nu voor me zie) beter en mooier!

Ik vind Jane uit Drop dead diva er altijd geweldig uit zien. (Ik wil hiermee niet beweren dat zij hetzelfde figuur als jij heeft)

brooke-elliott-fashion-navy-taffeta-even

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRw0F96rtszyYp8tt-r9j-h6InRmzG0Qy3IysFVavxxKAI1WHlP

• Like 1

Ja vind het jurkje ook wel leuk, maar lijkt me eerlijk gezegd niet zo flatterend voor je figuur.

Zelf zou ik zon jurkje iig niet graag dragen, omdat je dan ook meteen mijn buikje ziet enzo. Heb het liever dan iets losser bij de buik.

• Like 1
*Mientje-Pippelientje*

Omdat dat me dus niet staat.ย 
Zo'n jurkje als hierboven maakt me nog meer een propje.ย 
Normaal draag ik nooi strakke jurkjes maar wel iets meer uitlopend. Maar dan wat uitloopt vanaf de buste ipv zo strak rond mijn buik.ย 
Dit jurkje heb ik gekocht omdat ik 'm zelf heel mooi vond staan en ook wel redelijk flatterend.
Daarnaast, iedereen weet dat ik een buikje heb.. Ik heb geen zin om 'm altijd maar te moeten verstoppen. Als ik een wat strakker jurkje mooi vind, trek ik die lekker aan.

Het is nou niet zo dat ie godse lelijk is en spandex en glimmend en brrrrrrr en dat je elk rolletje ziet.
Het is een mooi stevig jurkje wat wel flatterend werkt.
Daarnaast slanken die 2 zwarte zijdes aan de zijkant ook af.
Wil je mijn buikje niet zien, kijk dan lekker de andere kant op.. ;)

Edited by *Mientje-Pippelientje*
#holographic

Ik heb altijd problemen met die jurkjes die zo'n tailleband hebben omdat die bij mij praktisch op m'n heupen zit dan.. dat hele lijfje zit dan gewoon niet goed omdat het op/voor de 'gemiddelde' lengte is gemaakt. heb jij dat niet?

Vind het overigens wel een leuk jurkje! Ben benieuwd hoe het je staat.

Ben ook benieuwd Mientje! :)

ย 

Ik ben superblij met mijn verjaardagscadeautjes, namelijk een broodrooster en onderstaande:

ย 

20161020_190645_zpsoqraay0j.jpg

ย 

En dit is allemaal werk van mijn moeder (de tekening zijn Henkie en Muis, die hebben mijn zussen ook allebei gekregen :P)

20161020_190821_zpseuq2r0ag.jpg

ย 

Close-up van de schaal, die in het echt een nog mooiere kleur heeft dan op de foto:

20161020_190833_zps4qzzszb9.jpg

Hoe heb jij dat jurkje kunnen passen?

Ik dacht dat jane norman niet meer in nl in de winkels hing๐Ÿ˜ฎ

Of heb je hem gewoon besteld en al binnen?

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...