Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #61

Recommended Posts

Precies om wat fruitdruifje zegt. Ik vind hakken mooier als ze nog net even 3 cm hoger zijn, alleen daar zijn mijn skills niet naar haha. Dat ze minimalistisch zijn was de bedoeling, vind dat juist wel mooi. Dat sommige ze degelijk vinden snap ik wel. Maar bij sommige gelegenheden kunnen sneakers of bikerboots echt niet haha, dus zocht iets netjes en neutraler.

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

141

• stefanie.

110

• Musicjunk

84

• ikke87

77

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha die kaarsen/kandelaars van mijn vriend. Konijn heb ik vorige week zelf gevangen in het bos. Moest m wel zelf schoonmaken maar dan heb je ook wat. Er moet overigens nog wel een schaal onder, dit

Een tijd geleden postte ik hem al, maar nu is hij echt van ons! 😍 Guus! 🐶    

Nog niet helemaal 'nieuw' want we krijgen hem pas over 6 weken maar ik wil hem toch even met jullie delen 😍   We mochten komen knuffelen 🤗

Posted Images

Leuke cadeaus L!

ik gaf mijn zus en schoonbroer ook ticket to ride Europa. Zat nog in het plastic en nu wilde ze het vanavond gaan doen is het spel niet compleet. Er missen 2 vd wagons En 48 kaarten. Super jammer maargoed ze gaan ermee terug naar de winkel.

9 uren geleden, _DRUNK zei:

Leuke cadeaus L!

ik gaf mijn zus en schoonbroer ook ticket to ride Europa. Zat nog in het plastic en nu wilde ze het vanavond gaan doen is het spel niet compleet. Er missen 2 vd wagons En 48 kaarten. Super jammer maargoed ze gaan ermee terug naar de winkel.

Oh echt? Ik heb t ook gekocht voor vandaag te spelen. Straks even checken dus!

MademoisellePapillon

Leuke koffer rr!

Fijne verzorgingsproducten!

Ik heb nieuwe sportschoenen en een nieuwe tas, allebei 40 procent korting dus joepie, vooral de tas was een stuk goedkoper!

De schoenen zijn wel gewoon zwart, maar het licht is gek!

IMG_20161227_222535.jpg

IMG_20161227_222524.jpg

IMG_20161227_183253_BURST001_COVER.jpg

lovestoned

Deze :)
Was nu bij de etos 15 euro voor 50 ml. Hij is echt mega lekker!
Ik hou wel van wat zwaardere geuren, sensueel met een zoete ondertoon (een geur uitleggen is lastig zeg haha) 

heat.jpeg

Edited by lovestoned

Jaaa rituals haha! Ik vind zelf de hamam het allerlekkerst maar heb nu ook de mintblauwe en kerstspecial. De witte heb ik in reisformaat altijd haha. 

Fijne schoenen SS. Wandel je nog veel met de hond?

Ik heb dit nieuw. Het is maar weer de vraag of jullie het leuk vinden :D ik ben er erg blij mee. Al lange tijd niks gekocht en nu dacht ik yes dit is echt iets voor mij. 

IMG-20161230-WA0014.jpeg

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...