Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #61

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

141

• stefanie.

110

• Musicjunk

84

• ikke87

77

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha die kaarsen/kandelaars van mijn vriend. Konijn heb ik vorige week zelf gevangen in het bos. Moest m wel zelf schoonmaken maar dan heb je ook wat. Er moet overigens nog wel een schaal onder, dit

Een tijd geleden postte ik hem al, maar nu is hij echt van ons! 😍 Guus! 🐶    

Nog niet helemaal 'nieuw' want we krijgen hem pas over 6 weken maar ik wil hem toch even met jullie delen 😍   We mochten komen knuffelen 🤗

Posted Images

Ja, ik dus wel. Ik snap ook even niet wat dit te maken heeft met onvolwassenheid.

Ik heb dan wel altijd gewoon een 'knopje'. Geen tralala.

Maar gelukkig ieder zijn ding toch?

15 uren geleden, iCake zei:

Wow ik wist niet dat er nog volwassenen waren die nog navelpiercings droegen 😱

wat lief Dobby!

Ik heb mijne ook nog :D nog steeds heeeel blij mee!

Edit: oh ik loop alweer achter zie ik

Edited by Linguine

Hahaha dat laatste heb ik supervaak, Linguine. :P

Ik ben vandaag gewoon ook echt al de hele dag in die pyjama aan het werk. Blij met eigen baas zijn.  B) 

• Like 1

Ik had voorheen wel echt vanalles in m'n gezicht, neus,wenkbrauw..

Toen ik een jaar of 18 was heb ik ineens alles uit m'n gezicht gehaald omdat ik meer vrouw wilde zijn hihi... 

Maar navelpiercing ziet niemand en heb ik me nooit aan gestoord die hoort wel bij me voor zolang het duurt...

Als het tijd is om dingen eruit te halen dan voel je dat vanzelf wel..

Ja dat heb ik ook. En omdat iedereen die er toen één had hem er uit heeft gehaald. Maar blijkbaar is het toch nog normaal haha. Ik zie het eigenlijk nooit meer als ik op vakantie ben ofzo, dus dacht echt dat niemand meer zo’n ding had. 

Denk dat het ook uitmaakt of hij toen in een soort opwelling is geplaatst of niet. Ik weet nog dat ik er echt al een wilde vanaf m'n 12e ofzo, dus toen ik hem eindelijk mocht was ik zooo blij! Heb ook altijd gezegd dat het geen bevlieging was maar niemand geloofde me. Ben er nu nog steeds blij mee :D. 

Geen idee,het is slechts een aanvulling,ik had nog best wel veel.. 🙈

Ik ga meestal twee keer in het jaar, een keer in de zomer en een keer in de winter dan koop ik tussendoor bij de boodschappen echt bijna nooit verzorgingsproducten.

Maar het scheelt gewoon zoveel geld.

De gliss kur shampoo was daar maar 1.25

scheerschuim 0,75 ct ofzo

Aan de andere kast staat ook nog een deel maar veel daarvan gebruik ik niet veel en is een rommeltje, dit is nog vrij netjes,het lijkt een rommeltje maar alles staat keurig achter elkaar.

IMG_8411.JPG

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...