Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #61

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

141

• stefanie.

110

• Musicjunk

84

• ikke87

77

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Haha die kaarsen/kandelaars van mijn vriend. Konijn heb ik vorige week zelf gevangen in het bos. Moest m wel zelf schoonmaken maar dan heb je ook wat. Er moet overigens nog wel een schaal onder, dit

Een tijd geleden postte ik hem al, maar nu is hij echt van ons! 😍 Guus! 🐶    

Nog niet helemaal 'nieuw' want we krijgen hem pas over 6 weken maar ik wil hem toch even met jullie delen 😍   We mochten komen knuffelen 🤗

Posted Images

Sparkles

Echt wel,pas wilde hij hem al kopen voor me,maar toen zei ik dus dat moet je niet elke keer doen..

(omdat ik toen net een nieuwe micheal kors tas van hem had gekregen)

En nu komt hij ermee thuis uit zijn werk,superlief,en veel leuker zo onverwachts... 😍😍💕

Wow die is groot! Kun je wel makkelijk bij die bovenste kastjes?

en die plantjes zouden bij mij ook binnen no-time dood gaan door gebrek aan water haha, ik zou ze denk ik vergeten 

sunshine_girl

Die plantjes zijn daarom nep, uit voorzorg.

Ik kan er niet zo makkelijk bij, moet ik een stoel pakken. Maar staan dingen die we niet vaak gebruiken.

Mijn vriend daarentegen kan er wel gewoon bij. Dus als hij thuis is vraag ik het wel even.

Leuke nieuwe spulletjes allemaal! Heerlijk om je huis wat op te fleuren. 

Ik heb voor mezelf nieuwe schoenen gekocht. Eindelijk weer nieuwe nike's. Wilde al zo lang weer nieuwe maar vond telkens niks leuks.

IMG_20180105_153344.png

• Like 1
Summer vibes

Tof!!

En je inspireert me haha, ik plaats eigenlijk nooit meer nieuwe dingen hier, maar denk er nu aan; heb met kerst van m’n man deze Air maxjes gehad 💕 zo blij mee!! 

E08C889B-5745-4D93-AC89-0C9FE7FA3760.thumb.jpeg.4cb2c42a9679819e37c25fb75a7d72de.jpegEDA90F32-10DE-4602-A1B1-D565FF8F6F47.thumb.jpeg.809aaf44739f5bd61f69d274295055cb.jpeg

• Like 2

Hier 2 nieuwe lampen! Nynke had de vorige per ongeluk om gestoten. Dus had er nog maar 1. En was niet meer te koop dus 2 totaal andere dan eerst. Maar ontzettend blij mee! 

DSC_4517.JPG

Gave schoenen RR! Mooi roze 🤗

Jij ook leuke nieuwe accessoires Justfun! 

Edited by Marjan*

Ikea! Bedankt! 

Ja meestal wel. We hebben geen rolgordijnen nog, degene die we willen zijn ontzettend duur omdat we grote ramen hebben dus nog even door sparen. 

• 2 weeks later...
  • iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...