Ga naar inhoud
iCake

Het-serie-topic #2

Aanbevolen berichten

Care

Jaaaaaaaaaaaa ik had het gezien! Zoveel zin in het nieuwe seizoen Queer Eye! 🤩

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Haha wow dit moet wel leuk zijn gezien jullie reacties! Ken het niet eigenlijk 🤷

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Jeetje Sidney blijft echt hangen in dat piemel verhaal irritante kerel. Hoop nu op actie bij Temptation.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Ik zag Queer eye online staan, zijn jullie allemaal aan het bingen?? 😁 Ik kende het dus niet eens, iets met onder een steen zitten.

Maar ik heb Girlboss dus opeens ontdekt, vet leuke serie 😃 Ben al bijna door seizoen 1 heen, boehoeee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
pandora

Haha ja ik heb al zes afleveringen Queer Eye gezien, gister heel erg moeten huilen bij de vader wiens vrouw overleden was...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Care

Ik heb alles al gezien van Queer Eye. 🙈 Die aflevering was ook echt mooi, en dat huis, hallooo! Kan Bobby ook even bij mij langs komen? 💁‍♀️

Sowieso weer een supermooi seizoen! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
shizzle

Ik had t ook in een weekend klaar, veelste weinig afleveringen . Mijn favo is afl 3 met die 2 bbq dames! Geweldig hoe ze eruit zagen. I love Antoni, hij had echt totaal geen inbreng in dit seizoen maar What a pretty face. Toen die ging sporten gleed ik zo Mn bank af. Was ik maar een homo man.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leah

Jaaa ik heb ook gebinged. Vond de twee bbq dames fantastisch en die man die zijn vrouw verloor ook idd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Care

Hahahahaha Shizzle. 😂 Mooi dit! Je hebt wel gelijk in dat zijn inbreng echt gematigd is. Die ene man die vet goed (Koreaans) kon koken, bijna beter met dat mes omging dan Antoni, die hij dan maar een gerecht ging leren uit Laos of all places. 💁‍♀️ Leer mensen gewoon gezonde keuzes maken, vooral veel Amerikanen kunnen daar nog wat van leren en daar hebben hun kinderen ook weer wat aan. Maar ergens denk (en hoop) ik dat dat achter de schermen misschien ook wel gebeurd.

Vond je niet dat Antoni er wat slechter uitzag Shizzle? Ik vond hem in zijn gezicht wat meer getekend, helemaal vergeleken met bijv. seizoen 1. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites