Jump to content
iCake

Het-serie-topic #2

Recommended Posts

Sueno.

Working moms komt vandaag online yesssss. Heb hoge verwachtingen!

Verder heb ik nog Win the wilderness gekeken en Narcos Mexico seizoen 1, allebei leuk. En ben nu This is us aan het kijken, ook vermakelijk.

heleen55

Ah yes, ook weer zin in working moms 😎

Ben verder de series Community en Brooklyn 99 aan het kijken, vermakelijk maar ook wel erg flauw. 

perle

Oooh hebben jullie gezien dat elke dag downton abbey wordt uitgezonden op bbc first 🥰. Vandaag aflevering 3, genieten

MademoisellePapillon

Oh leuk working moms! 

Mijn vriend en ik kijken nu Berlin Babylon, geschikt om samen te kijken! 

Ik heb alle seizoenen van downton de afgelopen weken gebinged 😂 wel benieuwd of ik de film nu nog ergens kan kijken. 

Malibu

Ik heb afgelopen week alles afleveringen van The Circle op netflix gekeken. Echt heeeeeeerlijk. 

Iemand tips waar ik dr britse versie kan kijken?

Inge.

Ik heb laatst “de twaalf” gezien, whaaa echt zo bizar, goed en “spannend” vond ik m! Op Videoland trouwens, Belgische serie van 10 afleveringen. 

Malibu

Hahaha @Inge. wat grappig dat het jou wel zo intrigeerde, freestyle en ik hadden het er op de vorige pagina over en ik vond het echt zwaar om te kijken door alle deprimerende verhaallijnen. Maar het is idd wel een goede serie verder.

Ik ben nu ook af en toe weer een aflevering van costa aan het kijken. Blijft gewoon leuk in al zn onzinnigheid en acteurs in hun jonge jaren.

flyingbutter

Costa. 😂 Weet nog dat ik m'n verjaardag vierde met vriendinnen in de bios bij die film. 

Inge.
Op 6-5-2020 om 22:09, Malibu zei:

Hahaha @Inge. wat grappig dat het jou wel zo intrigeerde, freestyle en ik hadden het er op de vorige pagina over en ik vond het echt zwaar om te kijken door alle deprimerende verhaallijnen. Maar het is idd wel een goede serie verder.

Ik ben nu ook af en toe weer een aflevering van costa aan het kijken. Blijft gewoon leuk in al zn onzinnigheid en acteurs in hun jonge jaren.

Haha! Dat had ik even gemist. Zwaar vond ik wel mee vallen, vond vooral die man met z’n quiches erg sneu. 

Haha Costa, heerlijk! Ik heb ook een paar afleveringen gezien laatst, maar dat was echt weer genoeg slechte tv 😂

L.auraa

Ik ben El Dragon aan het kijken. In 2 weken tijd al 60 afleveringen er op zitten 🙈

freestyle
5 uren geleden, Inge. zei:

Haha! Dat had ik even gemist. Zwaar vond ik wel mee vallen, vond vooral die man met z’n quiches erg sneu. 

Haha Costa, heerlijk! Ik heb ook een paar afleveringen gezien laatst, maar dat was echt weer genoeg slechte tv 😂

Ja die man met die quiches vond ik echt te triest om naar te kijken 😭😂. Wat een rotlevens allemaal, die mensen.

perle
Op 6-5-2020 om 17:48, MademoisellePapillon zei:

Oh leuk working moms! 

Mijn vriend en ik kijken nu Berlin Babylon, geschikt om samen te kijken! 

Ik heb alle seizoenen van downton de afgelopen weken gebinged 😂 wel benieuwd of ik de film nu nog ergens kan kijken. 

heb jij downton gedownload? Is bij mij iets fout gegaan met seizoen 3 😕. Als jij m nog hebt, hou ik me aanbevolen!

MademoisellePapillon

Ik heb hem op prime video gekeken, de eerste maand is gratis geloof ik. 

Malibu

Is iemand al begonnen aan 4e seizoen van 13 reasons why? Wat een idioot seizoen. Lijkt wel alsof ze de schrijvers van riverdale gebeld hebben. Man man man wat slecht. Heb net aflevering 4 gekeken, maar zit er sterk aan te denken om niet verder te kijken

Sannenas

Ik heb net gisteren de eerste aflevering gekeken. Ik vond het nog niet eens zo heel slecht, maar misschien komt dat nog.

shizzle

Oh shit nee was dat helemaal vergeten. 

ik ben wel queer eye aan het kijken maar moet zeggen dat ik het ook niet super vond. Pas na afl 5 ofzo Werd het beetje leuk. Ze zijn zoooo bezig met zichzelf neer te zetten,  net karikaturen van zichzelf ofzo ik weet niet. Beetje nep. Bobby heeft veel meer de lead vind ik, maar hij is de minst leuke? Ik heb geen een keer moeten huilen en amper gelachen. 

L.auraa

Ik wist niet dat het 4e seizoen al uit was!

Ik ben net klaar met The handmaids tale. Boeiende serie! Wel heel vrouwonvriendelijk.