Jump to content
iCake

Het-serie-topic #2

Recommended Posts

Dobby*

Ik ben gisteren aan Seizoen 1 begonnen van The Handmaid's Tale. Samen met mn vriend. Nu 5 afleveringen gezien en zitten er lekker in. Vind het tot nu toe een goede serie. 

Ben ook heel benieuwd naar 13 Reasons Why het nieuwe seizoen. Las bij iemand op facebook dat ze iets in seizoen 4 heel eng vond? Nja ben iig benieuwd. Binnenkort die ook maar kijken. Nadeel is alleen dat ik dit beide met mn vriend kijk en we de laatste tijd niet zo heel veel tijd hebben om echt samen tv te kijken dus naar mn idee gaat het te traag bepaalde series te kunnen kijken, haha. 

Zelf ben ik laatst begonnen aan Vis a Vis. Ook erg vermakelijk vind ik. 

Malibu

Hmm ja er zat wel 1 scene in die vrij goor is (met beestjes haha), maar echt enge scenes heb ik niet gezien

Sueno.

Vis a vis is goed hè!

Ik ben in seizoen 5 van Younger bezig, echt een heerlijke wegkijkserie. En heb seizoen 2 van Selling sunset gebinget afgelopen week, vond het vet balen toen ik en af had! Guilty pleasure 🥰

_Lins

Ik ben bij de laatste aflevering van Valeria, ook een goeie als je even niet wil nadenken! En eventueel wel naar knappe Spaanse mannen en vrouwen wil kijken. Ik heb ook spontaan zin om meer kleur in huis te brengen ervan. En nieuwe kleren te kopen. Weet niet of dat het beoogde effect was van de serie maar alles is tof 😅

Malibu

Kijkt iemand ook dertigers van de npo? Ik vind het verrassend leuk voor een nederlandse serie. Lekker luchtig ondanks dat er wel zware onderwerpen aan bod komen.

En ik kijk nu Summertime. Italiaanse serie over de zomervakantie van een aantal jongeren. Heel simpel verder, maar daarom echt uitermate geschikt om mn italiaans mee te oefenen (kijk dus met italiaanse ondertiteling ipv engels/nederlands). Als ik dat bij gomorra ofzo zou doen was ik meteen de weg kwijt😂

Marjan*

Ja ik kijk ook dertigers! Erg leuke serie! 

We kijken nu White Lines, verrassend goed! We waren begonnen aan de 12 maar vinden het wel wat traag dus Jan wil niet meer kijken. 

judith89
Op 5-6-2020 om 23:48, Malibu zei:

Is iemand al begonnen aan 4e seizoen van 13 reasons why? Wat een idioot seizoen. Lijkt wel alsof ze de schrijvers van riverdale gebeld hebben. Man man man wat slecht. Heb net aflevering 4 gekeken, maar zit er sterk aan te denken om niet verder te kijken

Ja ik. Ik vind er inderdaad niks aan. Maar had dat met elk seizoen wel steeds meer. Kijk het nu een beetje op de achtergrond als ik andere dingen aan het doen ben. 

Ik ben nu ook bij afl4. Ga het wel proberen af te kijken. Benieuwd hoe het einde gaat zijn.