Jump to content

Baby- en kindertopic #25

Recommended Posts

Hihi ja dan ineens weer koud hé! Schattig! 

Nynke stond gisteren ineens een paar tellen los.. Nog 2 maanden en dan is ze 1. Kan het soms niet bevatten.  Ze gaat zo snel! 

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Marjan*

203

• ikke87

177

• Monyet!

159

• Appelsap

119

Top Posters In This Topic

Popular Posts

2 go kids    

Fijne kerst!    

Ooh dat ga ik straks terug kijken! The Batgirl! 😎😂

Posted Images

Wat een leuke foto @Monyet! Hoe gaat het verder met jou? En hoe reageert jade op haar broertje en de veranderingen? 

Marjan leuk dat Nynke al zoveel doet en kan. Bijzonder ook weer denk ik te zien hoe een kind zich ontwikkeld en hoe snel dat allemaal gaat.

Met mij gaat het goed @ikke87, voel me ook heel goed. Alsof ik nooit ben bevallen. 😊😃

Jade reageert er steeds beter op. Kan wel opstandig zijn en wat jaloers, lijkt al in de '2 is nee' fase te zitten. Ze loopt best ver voor qua ontwikkeling, misschien is het nu getriggert ofzo. Kan in combi met een baby vermoeiend zijn maar moet er ook vaak om lachen. :P

Heerlijk dat je je zo goed voelt! 

En fijn zeg dat jade er zo mee omgaat! Heerlijk die 2 en nee fase 😂 die komt en gaat... Ik zit er met Steven ook weer in. Meer de ik wil niet fase. Kan best zijn hoor dat ze nu getriggerd is door de baby,  voelen zich meteen groter. 

Had al idee dat jij je goed voelde Monyet. Las allerlei berichtjes met dingen die je al deed enzo. Maar fijn zeg.

voor jade is het ook wel logisch dat ze moet wennen he. Even weer een plekje zo zoeken met zijn 4en voor haar!  

Ja, doe gewoon alles weer maar dan met 2 kinderen. Miss krijg ik over een paar weken ff een klap terug, dat het teveel en te snel is geweest maar we gaan t zien. :P

2017-01-10_15.25.47.jpg

20170110_155307.jpg

Ja gelukkig! Een tweede is wat dat betreft echt veel makkelijker he. Had ik met rishaan ook en toen nooit een terugval gehad, dus het kan best dat het gewoon goed is zo! Jij kunt zelf het veste aanvoelen wat er wel en niet kan, dus idd lekker van genieten😊

Ja joh is veel chiller. Je hebt al een ritme en daar draait de 2e in mee, i love it! Kan nu veel meer genieten ervan. Bij Jade was het echt zoeken en nog wat onzeker.

Gelukkig voelde jullie je ook goed bij een 2e @Ellentjahen @Reshma . Hopelijk hou ik dat dan ook. 😆

Ik had dat ook, na 4 dagen stond ik ook alweer op het schoolplein om Steven op te halen dat de moeders me allemaal stonden aan te kijken van huh wat doe jij hier je bent net bevallen. 

Hoop voor jou ook Stinkdier! Hoe gaat het? 

MademoisellePapillon

Maar marjan, als je net bevallen bent doet het dan geen pijn om te lopen??? Of hoe lang doet het pijn, of is het meer zoiets als spierpijn waar je wel doorheen wandelt? Sommige dagen denk ik oh ja misschien kinderen waarom niet, maar de meeste dagen ren ik gillend weg en zie ik echt alleen maar nadelen :P

• Like 1
  • Leafs locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...