Jump to content

Hi Girls

Recommended Posts

Hi Girls,

Ik ben nieuw hier, ik lees al een weekje hier en daar mee.

Ik werd Leafs op Girlsonly gewezen werd :) .

Ik ben 23 jaar, al 10 jaar chronisch ziek en heb pas een heftige tijd achter de rug.

Ik hoop hier een beetje aansluiting en gezelligheid te vinden  ;)

Wat zijn leuke topics om mee te lezen?

Groetjes,

Apekoppie

Wat leuk, welkom hier! :) je kent Leafs dus persoonlijk?

Zo heeel veel topics zijn er niet actief, maar alle dingen over relaties, fototopics, het Shut, de kledingtopics.. en als je 1000 berichtjes hebt kun je ook de privé topics lezen, dus lekker doorposten :P

Leuk, weer eens iemand die wel de stap durft te zetten zich voor te stellen en een poging te doen tot aansluiting in de groep! Welkom.

Mag ik vragen wat voor ziekte je hebt? En doe je iets van werk, opleiding of is dat niet mogelijk? Je hoeft het niet te vertellen als je niet wil hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig 😁

Post vooral lekker mee in topics waar je interesse ligt. Niet bang zijn, gewoon meedoen ;)

Leuk dat je erbij komt!

Gewoon posten inderdaad, dan kom je er vanzelf bij. De meest populaire topics staan gewoon bovenaan dus daar kun je lekker bij aansluiten en aanschuiven.

Wat leuk, welkom hier! :) je kent Leafs dus persoonlijk?

Zo heeel veel topics zijn er niet actief, maar alle dingen over relaties, fototopics, het Shut, de kledingtopics.. en als je 1000 berichtjes hebt kun je ook de privé topics lezen, dus lekker doorposten :P

Dankjewel, Pandora!

Ja, ik ken Leafs persoonlijk  ;)

Ik ga de topics eens even bekijken  :)

Leuk, weer eens iemand die wel de stap durft te zetten zich voor te stellen en een poging te doen tot aansluiting in de groep! Welkom.

Mag ik vragen wat voor ziekte je hebt? En doe je iets van werk, opleiding of is dat niet mogelijk? Je hoeft het niet te vertellen als je niet wil hoor, maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Post vooral lekker mee in topics waar je interesse ligt. Niet bang zijn, gewoon meedoen ;)

Hi Dobby, 

Dankjewel! 

Ik heb twee herseninfarcten gehad toen ik 3 jaar oud was, en heb daar Dystonie aan overgehouden en later is daarbij nog Dystrofie en HMS vastgesteld. Fibromyalgie staat nog op het lijstje om uitgesloten worden te worden. Eigenlijk weten ze het dus niet zo goed..

Daardoor heb ik mijn opleiding ook niet af kunnen maken, ik was nog steeds bezig met de Havo, maar uiteindelijk is dat niet gelukt  ;) . Werk is helaas niet mogelijk...100% afgekeurd  ;)

Oh jeetje dat is niet niks!! Wat doe je zoal op een dag? Wel iets van hobby's of kost eigenlijk alles teveel energie?

Ik hou van lezen en films kijken (bioscoop) en nu Netflix.

Ik probeerde voorheen iedere dag wel even naar buiten te gaan (achterop de tandem) maar dat zit er even niet meer in  ;)

Ik lig nu veel in bed en op de bank en kom zo af en toe even buiten  :D.