Estrella.

huishoudtopic

74 berichten in dit topic

Ha!

Volgens mij is er nog niet zo'n topic, waar je met al je huishoudvragen terecht kan. Ik heb zelf een vraag met betrekking tot ons huishouden. Ik ben een overzicht aan het maken van alle dingen waar wij lid van zijn, een account bij hebben, iets voor moeten betalen etc. En met wij bedoel ik 'mijn vriend en ik'. 

Ik kom niet zo heel ver, wat is jullie rijtje?

Eneco
Netflix
ING
Aegon
Evides
Monuta

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziggo, water (omg weet ff niet meer waarvan haha), postcode loterij, verzekeringen inboedel etc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sportschool, mobiele telefoons, pathe (hebben we cadeau gekregen), zorgverzekeringen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gemeentelijke belastingen ofzo? Ik snap het verband niet helemaal met huishouden geloof ik 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt toch gewoon kijken welke partijen er iedere maand iets afschrijven van je rekening? Dan heb je alles. Of denk ik te makkelijk.

3 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, jullie komen wat dat betreft ook niet veel verder dan mijn rijtje. Misschien is dat het ook wel hoor :P

Ik ga nu aan mijn eigen lijstje beginnen. Ik heb me net bij een huisarts en tandarts ingescheven...

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, flying butter: Dat heb ik ook wel gedaan hoor. Maar ik vroeg me af of ik toch niet iets over het hoofd zag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kpn, huur of hypotheek, bank (kosten voor je rekening en passen enzo), zorgverzekering

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gemeenteheffingen, loterijen, abonnementen, uitvaartverzekering.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is ons volledige overzicht met vaste lasten. 

IMG_0522.PNG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar ik zo even aan denk zijn brandstofkosten, auto verzekering en  OV-kosten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een kastje waar we alle tv-zenders op kunnen kijken. Dus Film 1, Foxsport, HBO en buitenlandse zenders. Ik zie dat er € 90pm staat, maar het is per jaar 🙈.

Is niet legaal 😇 Maar scheelt wel een hoop, want m'n man kijkt altijd naar Foxsport en dan is dit goedkoper en we hebben nu ook andere zenders. Al ben ik qua kwaliteit niet zo tevreden, maar m'n man kan voetbal kijken, dus ik vind het prima. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aah oke. Haha ik vond het al een zware maandelijkse last 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt ook kastjes waar Kodi opzit waar je eenmalig €40 ofzo voor betaald en das niet illegaal omdat je het streamt en niet download. Geloof ook met voetbal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij streamen ook, maar volgens mij is het sowieso niet 100% legaal. Je krijgt toch gewoon zenders waar je normaal voor hoort te betalen. 

Ik ben er verder niet zo bang voor, het grootste risico is geloof ik dat degene die de links verspreid opgepakt wordt en alles dicht zet en dan ben je je geld kwijt. 

Maakt mij niet zoveel uit, maar ik vermeld het er even bij omdat niet iedereen dat wil. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel een huishoudelijk vraagje. Ik heb een test wasmiddel geprobeerd. Zo'n soort zakje met twee middeltjes erin en het plastic lost dan op. Ik weet even niet hoe je dat noemt.

Maar ik heb nu al twee keer gehad dat dit witte strepen geeft op de kleding. Is het dan gewoon rot spul of kan het ook een probleem zijn dat ik zelf kan oplossen? Dat ik er teveel was in doe waardoor het nergens heen kan ofzo?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen