Jump to content

huishoudtopic

Recommended Posts

• Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• bigtasty

6

• MademoisellePapillon

6

• Estrella.

6

• FruityForest

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kunt toch gewoon kijken welke partijen er iedere maand iets afschrijven van je rekening? Dan heb je alles. Of denk ik te makkelijk.

Vitens denk ik ? @Leafs

Ja, jullie komen wat dat betreft ook niet veel verder dan mijn rijtje. Misschien is dat het ook wel hoor   Ik ga nu aan mijn eigen lijstje beginnen. Ik heb me net bij een huisarts en tandart

Posted Images

FruityForest

Ik was ooit in een kledingwinkel waar ze een b merk stomer gebruikte en hij deed het echt perfect. Heb alleen geen idee welk merk.

Ik heb er 1 van de Action van €15, las er veel goede dingen over. Zelf nog niet geprobeerd trouwens want heb m ook nog niet zo lang.

Dieke.*

Ik heb een steam one vd makro, die was 150,-. 

Heb ooit wel gekeken naar een goedkopere bij de BCC, maar de verkoper zei toen eerlijk dat die niet echt geschikt was voor regelmatig gebruik. 

Malibu

Ja ik ga hem toch alleen gebruiken voor blousjes, dus neem aan dat zo'n goedkopere dat prima aankan. Was niet van plan mn hele garderobe standaard te stomen.

Maar thanks allemaal!

• 1 month later...
MademoisellePapillon

Heeft iemand ervaring met de steelstofzuiger van Philips die ook kan dweilen? Het lijkt me super chill.... Maar het is nogal duur, dus wil ik wel zeker weten dat het iets is. 

OH de andere contender is een Dyson steelstofzuiger.... Zelfde prijs, maar dan moet ik dus nog steeds gaan dweilen... 

Edited by MademoisellePapillon
shizzle

Er was zo’n blogger die er een had gekocht die er in eerste instantie lyrisch over was maar daarna helemaal niet meer. De huismuis dacht ik. Maar of die Phillips was weet ik niet meer.

ik heb een steel stofzuiger v een of ander goedkoop merk en het was echt de beste aankoop OOIT. Zo makkelijk je pakt hem veel vaker echt top! TriStar ofzo? Van de Blokker iig 

Ik heb een dyson steelstofzuiger en inderdaad beste aankoop ooit. Als ie kapot gaat in de toekomst, bestel ik dezelfde dag nog een nieuwe 😄. Is het geld dubbel en dwars waard, je pakt hem zoveel sneller dan een normale stofzuiger. 

Ik heb ook een stoomreiniger (omdat ik ook een hekel had aan dweilen), die pak ik wel minder vaak. Maar toch ook fijner dan met de hand dweilen haha. 

shizzle

Haha ik zie nu dat er staat huismuis maar dat is een autocorrect van de huismuts natuurlijk. 

overigens dacht ik dat mijn vriend hem ook vaker zou pakken maar dat viel wel vies tegen 😜

• 7 months later...
bigtasty

Hebben jullie een robotzuiger en zo ja wat is je ervaring?

Mensen nog aanraders voor een messenblok?

(omg ik ben 30 en burgerlijk)

Dobby*

Wij hebben een Qufy robot stofzuiger en ben er heel blij mee. Moet zo af en toe nog wel een keer goed de randjes hoekjes en onder lage kastjes doen maar het scheelt echt zoooveel. Gewoon globaal ziet het er echt gewoon prima uit als dat ding elk dag/2 dagen ff een rondje doet. Zeker met een kat die af en toe echt flink in de rui is vind ik het zeker een goede toevoeging. 

Leah

Wij hebben een Neato botvac, doet het erg goed. Hoewel hij laatst wel vast is komen te zitten onder onze salontafel:

39A0018C-AE34-4F6B-B825-F98DE32E7135.thumb.jpeg.d40a30ed09be20db4bef86f40f11e5f5.jpeg

snap nog steeds niet hoe hij zich daar in heeft gekregen 😂

L.ouke

Wij hebben de Roomba 960, top ding! Ideaal dat je hem kunt programmeren. We hebben een hond (golden retriever), dus regelmatig plukken haar in de kamer liggen. Doordat de robot dagelijks even een rondje maakt ben je het gros van de hondenharen kwijt. We moeten hem wel iedere dag schoonmaken na het reinigen (omdat de hondenharen de motor kunnen laten vastlopen) maar ik vind hem helemaal top! 😁