Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Malibu

Documentaire-topic

Aanbevolen berichten

Malibu

Ja vond ik ook erg interessant.

The Other Side of Everything! Gaat over een servische oud-politica, gemaakt door haar kleindochter.

Verder vind ik de nieuwe docuserie van Sinan Can over Saoedi Arabie heel boeiend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intouchables

Ik follow me over Instagram. Man man wat een bende haha! Echt een miljoenenindustrie met fake volgers, likes en reacties...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Ja, die wilde ik net hier toevoegen! Echt goede documentairereeks is dat.

En nog een aanrader: de doc over Fyre. Over het grootste bord voor je kop dat je kunt hebben (organisator) en over bedriegelijkheid en ehm nou ja over het geflopte festival dus uiteindelijk. Echt heel bizar en goed gemaakt. Er is ook nog een andere documentaire over (alleen via VPN via Hulu te kijken omdat het niet in Nederland verkrijgbaar is) maar deze is stukken beter.

Edit: op Netflix is het.

Edit 2: haha ja Fyre, leuke vertyping. :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intouchables

Jaaaaa die heb ik gisteren gezien, ook vanuit mijn werk super relevant natuurlijk. Het is wel Fyre ipv Fyra trouwens 😜 ze hebben voor die vrouw van die catering een gofundme opgezet en al $130.000 opgehaald! Echt fijn want vond haar zo zielig!!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Malibu

Ik had er echt nog nooit van gehoord. Moest echt even googlen wat het was 😂 Dacht eerst dat je het over de mislukte trein had hahahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Hahaha hier nog 1 🤣

Ik heb gisteren een aflevering gezien van Voorbij de grenzen van Saoedi-Arabië. Gaat over dat land (joh) en de ingezette hervormingen, al valt het qua hervorming soms tegen vanuit onze Westerse optiek. Echt een vette docu, via NPO.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Crush

Daar hoorde ik gisteren ook wat over op de radio, had hem toen al op m'n lijst gezet. Vindt mijn vriend ook wel leuk denk ik, dus dit weekend eens kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
shizzle

Holy shit je MOET die Fyre docu kijken! Je hebt nog nooit zoiets gezien.

en als je t hebt gezien kan je heel hard lachen om deze meme:

018936A5-D741-4906-BE58-AA0AFBFE6BE2.jpeg

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dieke.*

Totaal bizar! Ik vond het een soort bizarre aflevering van Opgelicht 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vaporize

Ik heb hem ook gezien gisteren, zooo bizar haha! Ik dacht dat het niet erger kon op gegeven moment, en toen kwam dat stukje waar je meme aan refereert. Wooww 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
shizzle

Hahahaha dat had ik toen ook!!! Ik dacht dit kan gewoon niet en toen zei ie okay dus ik pakte Mn mondwater NOU JE KON ME OPVEGEN, ik dacht dat ik dood ging van t lachen. Niemand is zo dedicated als deze guy.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Ja echt hè? Hoe ver dat dan niet gaat. 😧 Die meme is briljant. 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
L.auraa

Ik ben hier vast de enige die vanavond 10 afleveringen aan een stuk de docu Formule 1 Drive to survive aan het kijken is? 🙈

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dieke.*

Hahaha ja ik denk t wel 😛

Ik heb de afgelopen zes weken op maandag de docu "The radical story of Patty Hearst" op npo gekeken. Gaat over een erfgename van het Hearst imperium (magazines) dat in de jaren 70 werd ontvoerd door totaal idiote guerilla groepering uit Berkeley (studenten), hoe ze zich daarbij aansloot, en hoe dat helemaal gelopen is. Echt waanzinnig, heel interessant!

De laatste twee afleveringen heb ik steeds later kunnen bekijken op npo start. Wel echt een aanrader!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites