Jump to content

[GO]Raad de Plaats #1 (Nederland)

Recommended Posts

• Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redactie

5

• Leafs

5

• Crush

4

• JIL.

3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Met een korte -ei kom je denk ik een stuk verder 😜

Vind dat 'altijd' een beetje overdreven, want het wordt juist zelden gedaan. Hoeveel d/t fouten er wel niet worden gemaakt en nooit wat van wordt gezegd. Daarnaast heeft Jil er ook gewoon een smiley b

Dat dacht ik dus eerst ook. Maar aan andere kant dit is een forum, waar je in je vrije tijd zit. Niet iedereen is zo goed in taal en wellicht zijn er ook wel dyslecten, dus vind het soms ook best lull

Posted Images

Ik heb zojuist deze test gedaan!

• Mijn score
    72/100
  • Mijn tijd
    114 seconden

Edit: chic hoor, dit volautomatische posten van de resultaten. 🤓 maar als ik een keer een heel slechte score haal, wijzig ik mn post wel 😚

Edited by Dieke.*
Poolaapje

I just completed this quiz.

• My Score
    90/100
  • My Time
    47 seconds

Venlo fout, achja :D ben daar ook nooit verder gekomen dan het busstation :P

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• easee.online
      By easee.online
      Hoi allemaal, 

Start-up easee heeft een test ontwikkeld waarmee je een oogmeting thuis kunt doen, net zo nauwkeurig als bij de opticien. Handig, als je bijvoorbeeld een bril of lenzen online wil kopen, maar je weet niet (meer) precies de juiste sterkte.

Jullie op girlsonly.nl mogen als eerste de Quicktest uitproberen, een voorloper op de volledige oogmeting. Zo weet je gelijk of je een (nieuwe) bril nodig hebt. 🤓

Laat je in de reply weten wat je ervan vindt? Met jouw feedback kunnen we de test straks nog beter maken!

klik hier om de test te doen:
      http://www.easee.online

Alvast bedankt! 
    • Redactie
      By Redactie
      Na het zinderende succes van de vorige Raad de Plaats test, gaat de test nu internationaal. Raad welke stad hoort bij de afbeelding van de skyline. De plaatsen zijn wereldwijd.
    • Redactie
      By Redactie
      Bekijk deze test Raad de Plaats #2 (Skylines)
      Na het zinderende succes van de vorige Raad de Plaats test, gaat de test nu internationaal. Raad welke stad hoort bij de afbeelding van de skyline. De plaatsen zijn wereldwijd. Submitter Redactie Tijd 3 minuten Submitted 22-01-17 Categorie Voor de lol  
    • Redactie
      By Redactie
      Waar in Nederland is de foto genomen? Dit is een makkelijke test, dus zorg dat je er snel doorheen klikt om bovenaan in de ranking te komen!
    • Redactie
      By Redactie
      Al sinds het allereerste begin van GO hebben testjes een belangrijke rol gespeeld. Met meer en minder relevante testjes, dat moet gezegd... Maar vanaf nu heb je daar zelf ook invloed op. Is het je allemaal te lollig? Maak dan zelf een test over de geschiedkundige toestand van de staat der Nederlanden door de eeuwen heen. Of iets dergelijks. Leef je uit! 
      Hoe doe je dat? 
      Ga naar: Test Jezelf, klik op 'Maak een nieuwe test' en selecteer een categorie. Of klik hier. Je kunt vervolgens een test met minimaal drie vragen maken en maximaal 15. De aanbevolen hoeveelheid vragen is 10. Je geeft een goed antwoord aan en één of meer foute antwoorden. 
      Je kunt nu ook een test met plaatjes maken. Dat doe je door bij de vraag een plaatje toe te voegen. Dat wijst zich vanzelf.
      Geef daarnaast aan hoe lang mensen over de test mogen doen. Als je klaar bent geef je even een seintje aan een moderator, die kan de test vervolgens live zetten. 
      Happy testing! 
  • Create New...