Jump to content

Vragenlijst voor jongeren met gescheiden ouders

Recommended Posts

Hallo!

Ben jij tussen de 12 en 18 jaar oud en heb je gescheiden ouders of gaan je ouders scheiden? Dan ben ik op zoek naar jou! Als je hier beneden op de link klikt kom je bij een vragenlijst. Als je deze invult help je ten eerste mij heel erg, maar jij kan er op deze manier ook voor zorgen dat andere echtscheidingsjongeren in de toekomst beter geholpen worden.

Als je op deze link klikt wordt je meteen doorgestuurd naar de enquête. Alvast super bedankt!

https://goo.gl/forms/vGLVeuZtcRmyJ0IU2

54 minuten geleden, Ellentjah zei:

Helaas, ben 28 dus kan je niet helpen .

succes!

Jammer! Mocht je jongeren kennen die tussen de 12-18 zijn met gescheiden ouders, zou je deze enquête dan willen doorsturen? Dank je! 

Thanks Appelsap voor het reageren. Misschien beetje dom, maar dat wist ik niet. 

Mochten de mensen die dit lezen wel jongeren kennen tussen de 12-18 jaar met gescheiden ouders, zouden jullie deze enquête dan onder de aandacht willen brengen?

Alvast bedankt!

Is op zich niet gek gedacht, de doelgroep van dit forum is alleen al een jaar of vijftien 'meegegroeid' met dit forum. ;) Misschien kun je Girlz! benaderen, of scholieren.com?

Haha vandaar! Wel tof!

Bedankt voor de het mee denken! Ik heb al deze forums ook al overwogen, maar toen alleen voor scholieren.com gekozen.

Nogmaals, mochten jullie nog jongeren kennen die deze enquête wel kunnen invullen, let them know!