Jump to content

[GO]Raad de Plaats #2 (Skylines)

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Redactie

4

• Poolaapje

3

• pandora

3

• Intouchables

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb zojuist deze test gedaan!   Mijn score 30/100 Mijn tijd 65 seconden Echt slecht 🙈

Ik heb zojuist deze test gedaan!

• Mijn score
    20/100
  • Mijn tijd
    15 seconden

Huh? Ik was bezig met vraag 3 en ineens was ik gediskwalificeerd. Maar heb m'n browser of tabblad niet verlaten en ook niet bovenstaand bericht gepost ☹️

Musicjunk

• Mijn score
    30/100
  • Mijn tijd
    65 seconden

Echt slecht 🙈

Edited by Musicjunk
  • Like 1

• Mijn score
    40/100
  • Mijn tijd
    75 seconden

Hahaha ik wist bijna niks 🙈

Edited by Appelsap

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Redactie
      By Redactie
      Na het zinderende succes van de vorige Raad de Plaats test, gaat de test nu internationaal. Raad welke stad hoort bij de afbeelding van de skyline. De plaatsen zijn wereldwijd.
    • Redactie
      By Redactie
      Waar in Nederland is de foto genomen? Dit is een makkelijke test, dus zorg dat je er snel doorheen klikt om bovenaan in de ranking te komen!
    • Redactie
      By Redactie
      Bekijk deze test Raad de Plaats #1 (Nederland)
      Waar in Nederland is de foto genomen? Dit is een makkelijke test, dus zorg dat je er snel doorheen klikt om bovenaan in de ranking te komen! Submitter Redactie Tijd 5 minuten Submitted 08-01-17 Categorie Voor de lol  
    • Redactie
      By Redactie
      Al sinds het allereerste begin van GO hebben testjes een belangrijke rol gespeeld. Met meer en minder relevante testjes, dat moet gezegd... Maar vanaf nu heb je daar zelf ook invloed op. Is het je allemaal te lollig? Maak dan zelf een test over de geschiedkundige toestand van de staat der Nederlanden door de eeuwen heen. Of iets dergelijks. Leef je uit! 
      Hoe doe je dat? 
      Ga naar: Test Jezelf, klik op 'Maak een nieuwe test' en selecteer een categorie. Of klik hier. Je kunt vervolgens een test met minimaal drie vragen maken en maximaal 15. De aanbevolen hoeveelheid vragen is 10. Je geeft een goed antwoord aan en één of meer foute antwoorden. 
      Je kunt nu ook een test met plaatjes maken. Dat doe je door bij de vraag een plaatje toe te voegen. Dat wijst zich vanzelf.
      Geef daarnaast aan hoe lang mensen over de test mogen doen. Als je klaar bent geef je even een seintje aan een moderator, die kan de test vervolgens live zetten. 
      Happy testing! 
    • Redactie
      By Redactie
      In de donkere dagen voor kerst, een test. Alleen voor connaisseurs.

• Create New...