Jump to content

Oud en nieuw!

Recommended Posts

Het is lang, lang geleden, maar ik merkte de laatste tijd dat ik eigenlijk best wel weer behoefte heb aan een plek zoals GO. Zo nu en dan spiekte ik nog wel eens hier, maar ik heb al jaren niet meer gepost.. Tijd om daar verandering in te brengen ;) Volgens mij is mijn nickname altijd deze geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer zo goed weet. Volgens mij was ik 13/14 toen ik hier lid werd.. 

Inmiddels ben ik 28 en woon ik nog steeds in Rotterdam, waarvan een aantal jaar samen met mijn vriend en een hele leuke kat! Sinds een paar jaar aan het werk in de culturele sector en dat bevalt goed. Ik hou nog steeds van festivals en concerten, dus daar probeer ik er regelmatig nog wat van te bezoeken. Of gewoon lekker wat biertjes drinken  met vrienden en een leuk spel erbij (hoewel ik weerwolven tegenwoordig niet meer zo leuk vind... Misschien teveel gedaan hier destijds haha)! Verder heb ik een enorme liefde voor koken (en eten), waardoor ik sinds kort ook regelmatig in de sportschool te vinden ben (die kilo's lijken er wel sneller aan te blijven plakken nu)... Maar ik moet zeggen dat ik dat sporten stiekem best leuk vind.

Dit was mijn (her)introductie, ik hoop dat ik hier weer een beetje een plekje kan vinden :) 

Ja zoiets had ik al in de gaten (dat er veel nicknames anders zijn), maar ik moet zeggen dat ik zelf ook lang niet meer iedereen kan herinneren.. Mijn geheugen is zo slecht :P

Terabithia
4 uren geleden, Billy zei:

Ik herken je ook nog! Ik was vroeger KuZ. Maar was niet zo'n poster.  Welkom!

Ooooooooo :o

Eye opener weer dit haha!

• Like 1

Hahaha dat wist ik ook niet, billy.

Verklaart wel waarom je whatsappprofielfoto me zo bekend voor komt😬

maar welkom terug idd, ik herken je nick/ava ook nog wel.

Edited by Reshma
  • Like 1