Jump to content

Heb jij een (nieuwe) bril nodig?

easee.online

Recommended Posts

easee.online

Hoi allemaal, 

Start-up easee heeft een test ontwikkeld waarmee je een oogmeting thuis kunt doen, net zo nauwkeurig als bij de opticien. Handig, als je bijvoorbeeld een bril of lenzen online wil kopen, maar je weet niet (meer) precies de juiste sterkte.

Jullie op girlsonly.nl mogen als eerste de Quicktest uitproberen, een voorloper op de volledige oogmeting. Zo weet je gelijk of je een (nieuwe) bril nodig hebt. 🤓

Laat je in de reply weten wat je ervan vindt? Met jouw feedback kunnen we de test straks nog beter maken!

klik hier om de test te doen:

http://www.easee.online

Alvast bedankt! 

Edited by Redactie
Bericht is geplaatst met goedkeuring van de redactie :)

Hier ook te smal en rare is dat je een smartphone nodig hebt en eronder staat dat je ruimte nodig hebt om afstand te hebben van computerscherm. Dus benieuwd naar de test :)

• Like 1

Eerste feedback: is dat je voor de test een computerscherm EN een smartphone nodig hebt. Aha! :)

1 uur terug, Appelsap zei:

Ik krijg dit

IMG_4910.thumb.PNG.210d9963da0241b337670012e21cdd9f.PNG

Dit is nog de oude website :S Ze gaan ernaar kijken. Kan zijn dat voor jou - omdat je op KPN zit - de website nog niet naar de nieuwe site verwijst.

• Like 1
1 uur geleden, Intouchables zei:

Ik krijg deze foutmelding. Mijn ogen zijn eind december opgemeten dus wel een goede test 😁

IMG_2547.PNG

Ook op KPN, zo te zien? Kan je dit later vandaag of morgen nog eens proberen?

BroodjeWorst

Ik heb de test gedaan en ik heb uitstekend zicht. Heeft mn ma serieus net een afspraak voor me gemaakt om mn ogen op te laten meten. Daar is dus niks mis mee 😂👍.

• Like 1
20 minuten geleden, BroodjeWorst zei:

Ik heb de test gedaan en ik heb uitstekend zicht. Heeft mn ma serieus net een afspraak voor me gemaakt om mn ogen op te laten meten. Daar is dus niks mis mee 😂👍.

Hoe vond je dat de test werkte?

• Redactie unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Redactie
      By Redactie
      Waar in Nederland is de foto genomen? Dit is een makkelijke test, dus zorg dat je er snel doorheen klikt om bovenaan in de ranking te komen!
    • Redactie
      By Redactie
      Bekijk deze test Raad de Plaats #1 (Nederland)
      Waar in Nederland is de foto genomen? Dit is een makkelijke test, dus zorg dat je er snel doorheen klikt om bovenaan in de ranking te komen! Submitter Redactie Tijd 5 minuten Submitted 08-01-17 Categorie Voor de lol  
    • Redactie
      By Redactie
      Al sinds het allereerste begin van GO hebben testjes een belangrijke rol gespeeld. Met meer en minder relevante testjes, dat moet gezegd... Maar vanaf nu heb je daar zelf ook invloed op. Is het je allemaal te lollig? Maak dan zelf een test over de geschiedkundige toestand van de staat der Nederlanden door de eeuwen heen. Of iets dergelijks. Leef je uit! 
      Hoe doe je dat? 
      Ga naar: Test Jezelf, klik op 'Maak een nieuwe test' en selecteer een categorie. Of klik hier. Je kunt vervolgens een test met minimaal drie vragen maken en maximaal 15. De aanbevolen hoeveelheid vragen is 10. Je geeft een goed antwoord aan en één of meer foute antwoorden. 
      Je kunt nu ook een test met plaatjes maken. Dat doe je door bij de vraag een plaatje toe te voegen. Dat wijst zich vanzelf.
      Geef daarnaast aan hoe lang mensen over de test mogen doen. Als je klaar bent geef je even een seintje aan een moderator, die kan de test vervolgens live zetten. 
      Happy testing! 
    • Redactie
      By Redactie
      In de aanloop naar de donkere dagen rond Kerstmis is het een goed moment om stil te staan en te reflecteren. Wat weet jij eigenlijk van Kerstmis? Kom meer te weten over jezelf en of je een echte kerstkenner bent!
    • Gorgeous
      By Gorgeous
      Ik heb enkele weken de boeken van Kayla Itsines gekocht en ben super enthousiast over het resultaat. Je bent elke dag maar 20-30 minuten aan trainen en je het optimaal resultaat. De oefeningen zelf zijn wel redelijk intensief, maar het is goed vol te houden.
      Ik ben zo enthousiast over de boeken dat ik ze tegen een vergoeding met jullie wil delen. Stuur me zeker een berichtje als je interesse hebt voor de boeken en kijk eens op haar instagram account voor foto's van mensen die haar programma gevolgd hebben.

• Create New...