Jump to content

AliExpress / eBay / Wish / etc

Recommended Posts

Bestel altijd maatje 1, die past ze goed. (Dacht dat dat 0-6 maand is)

ze heeft ook Nikes van daar. En allstars, maar had maat 2 besteld die zijn helaas nog echt te groot.

Edited by ikke87
  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Crush

46

• FruityForest

20

• _Lins

15

• ikke87

14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De tic is dus om te willen weten hoe warm het in de voortuin is en de achtertuin, in de zon en in de schaduw en op verschillende kamers in huis.    Dôh. 

ik probeerde de haar die op je scherm zit van m'n scherm te vegen

mooie jurk!   ik heb vandaag mijn unicorn pantoffels binnen gekregen. 😃😃😍  

Posted Images

Hebben jullie de app op Nederlands staan? Ik word helemaal gek van die kromme Nederlandse vertalingen dus heb m op Engels staan 🙈

Gaat de app niet automatisch in Engels als je telefoon in Engels staat? Die van mij staat in elk geval op Engels. 

Ik vind AliExpress fijn! We hebben er ringen besteld en nu wacht ik op oorbellen. Kwaliteit ervan is wisselend, maar het grootste deel is perfect. 

Die mascara klinkt wel interessant ja! Verder nog nooit iets via deze webshops besteld, dus ik hou dit topic in de gaten.

Edited by JIL.

Ik kan dus helaas niet tegen al dat neppe spul. Kan alleen zilver dragen en zelfs dat vindt m'n huid niet altijd leuk. Krijg van dat neppe altijd mega groene uitslag haha. Dus ik kan nooit echt sieraden bestellen bij ebay/ali:(

Ellentjah

Ik bestel ook allemaal sieraden en allemaal zo tussen de €0,30 en €0,75 ongeveer.

En ik haal allemaal dingen voor de lunchtrommels van de kinderen maar das niet zo boeiend voor hier denk ik haha

IMG_5909.JPG

IMG_5910.JPG

IMG_5911.JPG

IMG_5912.JPG

IMG_5913.JPG

ilsjuh89

ik ben dankzij dit topic ook eens gaan kijken. Ik ben al tijden op zoek naar goedkope 1 minuut zandlopers. Nergens te vinden, AliExpress heeft ze wel voor 84 cent per stuk!

Verder ook aan het shoppen voor fietskleding. Voor die prijs wil ik het wel eens proberen ;-)

• Like 1
Intouchables

Hahaha Crush ik had die grijze ook besteld! En toen kreeg ik er 1 met een zilver glimmend bandje. Dus ik zei dat tegen de verkoper, zegt ie: als je hem stuk maakt en daar een foto van maakt krijg je je geld terug. Ja doei! 😂

Ellentjah

Deze dingen heb ik bijv van Ali.

die oog prikkertjes

dieren prikkers en die mieren hahaha.

ik zoek dan bijv op; lunch picks of bento picks, bento

IMG_2547.JPG

IMG_3572.JPG

IMG_3831.JPG

IMG_3832.JPG

IMG_5558.JPG

• Like 1