Jump to content

AliExpress / eBay / Wish / etc

Recommended Posts

• Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Crush

46

• FruityForest

20

• _Lins

15

• ikke87

14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De tic is dus om te willen weten hoe warm het in de voortuin is en de achtertuin, in de zon en in de schaduw en op verschillende kamers in huis.    Dôh. 

ik probeerde de haar die op je scherm zit van m'n scherm te vegen

mooie jurk!   ik heb vandaag mijn unicorn pantoffels binnen gekregen. 😃😃😍  

Posted Images

Ik vind het ook leuk, die luchtrommels! Heb ze ook wel gezien waar ik het too much vind, maar hier zit nog een nuchtere Nederlandse moeder achter 😝

Ik weet niet zo goed wat ik van die mieren vind. Ergens vind ik ze geweldig, but they freak me out a bit too.

Malibu

Ik heb echt een shitload aan ali bestellingen gedaan haha. Alvast veel dingen voor zomervakantie en nog wat telefoonhoesjes en andere goedkope prularia

Spiegelhoesje €1,49

666

De roze. Kostte €10,-, dacht probeer het gewoon en zie wel of ie echt functioneert en zo niet jammer dan voor dat geld haha

20170303103129_89830

Die rechtsonder, klein portemonneetje voor kleingeld voor op vakantie €1,29

647

Opvouwbare waterfles voor tijdens wandeltocht/kampeertrip €3,75

aeProduct.getSubject()

Wastasjes voor vakantie (de zalmkleur) €2,10

aeProduct.getSubject()

En deze opbergdingen €1,56

877381-383-2

Dit mega coole paspoorthoesje, was helaas wel duur haha €4,67

Men-patterned-passport-covers-Fruit-organizer-Russian-driver-license-cover-car-documents-bag-women-casual-passport-holder-PC0032 (14)

En een goedkoop paspoorthoesje haha €0,81

aeProduct.getSubject()

Pandaslaapmasker haha, krijg er random 1 toegestuurd dus geen idee welke het wordt €0,73

HTB1IDpyLpXXXXXWXpXXq6xXFXXXb.jpg

Vakantieportemonnee, want die wie ik nu heb is echt te groot om mee te nemen haha €3,32

2

_Lins

Ik word heel hebberig van dit topic :P leuke spulletjes Malibu! Ik heb altijd gewoon plastic tassen voor m'n was maar deze zijn wel veel leuker!

shizzle

zo ja die waszakken zijn handig!! ook om schoenen in te doen. die heb ik ook nodig. 

i ben dus echt een ebaygurl al jaren, als ik op ali zit krijg ik gewoon niks gevonden. 

judith89

Leuke dingen inderdaad! Zo'n opvouwbaar deinkflesje is handig en die waszakjes ook. Vraag me alleen af of het er optijd gaat zijn voor mijn vakantie (1maand).

Malibu

Ja meestal duurt het 3-4 weken dus is wel een gok, want het kan ook 40 dagen zijn. Ik ga 1 juli, dus daarom nu al alles besteld haha.

stefanie.

Ik heb die waszakken(voor op vakantie) al binnen mooi zijn ze ! 

Edited by stefanie.

Mijn telefoonhoesje kwam gisteren binnen! Goudkleurige wat je ziet is mijn telefoon zelf, daar is dat hoesje doorzichtig.

IMG-20170509-WA0007.jpg

ikke87

Leuk hoesje.

ik heb gisteren allemaal chokers binnen gekregen, had mijn nichtje er laatst 1 uit laten kiezen. Dus die krijgen ze dit weekend. Ze vinden het helemaal hip en op Ali kost het echt niks! 

Oh en een hoesje van Ariana grande, want mijn nichtje gaat mijn oude iPhone over kopen, dus die vast als verrassing erbij.

Edited by ikke87
Linguine

Leuk! Ik heb de mascara binnen, vanochtend getest. Vind hem wel ok, ben benieuwd hoe hij de rest van de dag blijft zitten. Hij voelt wel 'zwaarder' aan dan mn andere mascara op de een of andere manier. Maar ik heb nooit waterproof, misschien is dat het.