Jump to content

AliExpress / eBay / Wish / etc

Recommended Posts

Ik heb net voor het eerst meegemaakt dat ik een pakketje van Ali (dat wel door de brievenbus paste) op moest halen op een servicepunt van PostNL

• Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Crush

46

• FruityForest

20

• _Lins

15

• ikke87

14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De tic is dus om te willen weten hoe warm het in de voortuin is en de achtertuin, in de zon en in de schaduw en op verschillende kamers in huis.    Dôh. 

ik probeerde de haar die op je scherm zit van m'n scherm te vegen

mooie jurk!   ik heb vandaag mijn unicorn pantoffels binnen gekregen. 😃😃😍  

Posted Images

Appelsap

Hier komen heel vaak pakketjes van Ali die niet door de brievenbus passen met de postbode. Ook veemd 😆 Bij jullie ook wel eens?

Haha hier lag er gister eentje onder het bosje naast mijn voordeur 😅 Was maar een setje screen protectors gelukkig, maar toch!

Malibu

@shizzle eigenlijk alleen stappen tellen haha. En hij geeft dan ook calorien enzo aan, maarja dat is natuurlijk nattevingerwerk. En met de beweging meet ie ook je slaap, maarja ook dat is niet accuraat als je gewoon stil ligt in bed. Hij kan wel ook meldingen ontvangen van whatsapp enzo haha. Ik vind het wel prima, want hoef er ook geen met hartslagfunctie enzo, is me echt veeeeel te duur.

L.auraa

Bij mij belt de postbode vaak aan omdat t toch net niet door de brievenbus past. 

Ik vind die mascara trouwens wel fijn! Ik weet niet in hoeverre waterproof maar dat hoeft van mij niet. Ik vind hem met warm water gemakkelijk te verwijderen zonder dat ik het zwart onder mn ogen heb zitten en eruit zie als een zombie.

Geen makeup reiniger voor nodig 😜

Er staat nu bij een van mijn bestellingen: shipment cancelled. Iemand wel eens eerder gehad? Denk dat hij niet meer komt he :P

ikke87

Ik denk dat het nog wel komt hoor, heb het ook wel eens gehad! 

Die codes kloppen ook niet altijd. Gewoon even afwachten en je purchase protection in de gaten houden, kun je altijd nog vlak ervoor een dispute openen. 

Musicjunk

Leuke ring zeg 😁

Ik heb vanmiddag allemaal leuke haarbandjes en speldjes gekocht voor Liz, een broekje en een babyswimmer!

IMG_3680.PNG

De zwarte

IMG_3681.PNG

IMG_3682.PNG

IMG_3683.PNG

IMG_3684.PNG

De lichtgrijze

IMG_3686.PNG

IMG_3688.PNG

IMG_3689.PNG

Die wat het meisje om heeft

IMG_3690.PNG

De mintgroene (2e eerste rij)

IMG_3691.PNG

IMG_3692.PNG

IMG_3693.PNG

De zwarte

IMG_3694.PNG

De zwart witte

IMG_3695.PNG

IMG_3696.PNG

IMG_3697.PNG

IMG_3673.PNG

IMG_3699.PNG

Edited by Musicjunk
  • 3 weeks later...
Musicjunk

Weet iemand Hoelang het duurt voor het geld wat je terugkrijgt weer op je cc staat? Had wat besteld maar t verkeerde gekregen dus heb mn geld teruggevraagd en heb al wel die mail gehad dat mijn "geschil" geaccepteerd is..