Jump to content

Recommended Posts

MademoisellePapillon

Wat een mooi verslag, klinkt als een hele mooie bruiloft! En leuke foto's ook op inata! Gefeliciteerd met je zus! 

• Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Summer vibes

20

• perle

12

• iCake

11

• JIL.

10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Woehoeeeee wij gaan ook trouwen! We gingen een weekendje naar zee omdat we 11 jaar samen zijn en als een complete verrassing vroeg ie me ten huwelijk. Super romantisch bij zonsondergang haha, had hele

Ik ben gisteren overdonderd in de dierentuin. Waren met hele familie daarheen en ineens heeft mn vriend zich omgekleed in overhemd en nette broek. En gaat hij te midden van iedereen ( die overigens al

Haha lekker bezig dames!! Hier eeen heeeelee gelukkige bruid!! Weet niet waar ik zo moet beginnen, tis niet te omschrijven hoe ik me voel!!   we zijn nog steeds bezig met uitpakken van alle

Posted Images

Wauw, klinkt heel mooi ja! Ook fijn dat je vader er bij betrokken werd 😊 ceremoniemeester zijn is leuk, maar ook erg druk ja. Het gaat nooit écht perfect, maar als het verder allemaal doorliep, prima. Als het bruidspaar maar heeft genoten!

Het klinkt echt als een topdag! Heel mooi! Hoe ging het met je moeder? Fijn dat je tussen alle drukke dingen door er wel van hebt kunnen genieten!

Summer vibes

Mooi en liefdevol verhaal shizzle!! Juist ook die emotie momentjes en onverwachte dingetjes maken het extra bijzonder denk ik.

Nu lekker nagenieten en ook trots op jezelf zijn 😃👌🏻

(En haha grappig wist niet dat jij helemaal niet drinkt joh!)

Klinkt als een heerlijle dag shizzle! En ziet er inderdaad echt mooi uit bij je tante (iig de voordeur echt wauw😊😋) 

Ik hou er stiekem wel van als dingen net niet zoals gepland gaan, superleuk dat er nog wat gasten meehelpen met versieren enzo ^^ 

Heel liefdevol wat rr zegt, en fijn dat er ruimte was voor alle emoties (:

(Toffe outfit!)

• Like 1

Klinkt als een mooie bruiloft! Mooi ook dat er een stukje over je vader in zat, zo was hij er toch een beetje bij :) Gefeliciteerd met je zus! 

Wat leuk Shizzle.

echt nagenieten dan ook met elkaar of niet?

klinkt als een mooie dag, niet alles hoeft zoals gepland te gaan om het toch geweldig te hebben. 

Je eigen praatje ging ook goed?

Edited by ikke87

Wat gaaf Ilsjuh! 

RR ben je al zenuwachtig aan het worden? Het zal nu wel bijna zover zijn 😃 Ik ben zo benieuwd naar de foto’s en je verhaal! 

Summer vibes

@iCake Hihi jaaa het is vrijdag!! Dus echt bijnaaa! (Ik haal dit mss weer weg, niet omdat ik zo geheimzinnig wil zijn maar omdat ik t gewoon creepy idee vindt als iedereen weet wanneer het is ofzo haha).

echt mega aftellen nu, kan niet meer wachten haha. Vandaag en morgen nog werken! Maar gisteren tot savonds belangrijke meetings gehad dus t zwaartepunt is er nu af en t overdragen gaat beginnen 😃

En t weer voor vrijdag ziet er echt heel goed uit nu 😃