Jump to content

Marktonderzoek - Natuurlijk haartype (kans op een prijs)

Recommended Posts

Hallo allemaal! Graag nodig ik jullie uit om deel te nemen aan dit haaronderzoek.

Ik ben een derdejaarsstudent in de richting Junior Accountmanager aan het Summa College Business. Voor mijn studie doe ik onderzoek voor een onderneming die verzorgingsproducten aanbiedt. 

Dit onderzoek richt zich op de problemen die er spelen rondom verschillende natuurlijke haartypes, in de leeftijdscategorie van 10 tot en met 30 jaar. Als u niet tot deze leeftijdscategorie behoort dan is dit onderzoek niet voor u bedoeld.

Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten.

- Vul deze enquête volledig in en laat aan het einde uw e-mailadres achter om kans te maken op een cadeaucard van de Bijenkorf t.w.v. €100,- 

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=540846

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• xfrancoise
      By xfrancoise
      hey
      ik had nieuwe clip in hairextenions besteld, maar mijn haar is ongelofelijk dik
      dus je raad t eigenlijk al , mijn nieuwe extensions zijn te dun voor me haar,
      ik zou ze dus willen verkopen, t is echt remi human hair,
      dat wil zeggen dat t echt mensen haar is, dus niet synthetisch, je kan t dus gewoon verven, stijlen, krullen, wassen, je kan er alles mee.. oke even wat informatie:
      - ze zijn gemengd van kleur 6 en 12, dus chocolade bruin en donkergoudblond, t lijkt een beetje kastanjebruin samen
      - ze zijn stijl
      - ze zijn 55 cm lang
      - t zijn 8 haarstukken
      - t merk is great hair
      de link waar ik ze heb gekocht
      http://www.greathairextensions.nl/Webwinkel-Product-4692912/Great-Hair-Clip-In-Full-Head-steil-55cm-#6-12-(-10).html
      ze zijn nog nooit gebruikt dus gwn helemaal nieuw
      ze zijn echt heeeeel erg zacht en ook heel mooi
      de totale kosten voor mij inc btw inc verzendkosten waren 144
      ik verkoop ze voor ong 100
      dus als je intresse hebt laat een reactie achter
      of stuur een mailtje naar xkusje.francoise@hotmail.com
  • Create New...