Log in om dit te volgen  
Volgers 0
_Lins

Het-(ver)huis-topic #8

964 berichten in dit topic

Ik heb de laatste x posts uit het vorige topic hier neergezet trouwens, voor wie denkt: huh, wat een rare beginpost. ;) 

Lekker veel ruimte, Lins! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Ik heb nu een mini keukenblokje dus ik word hier echt heel gelukkig van haha, was het geld sowieso waard! De afvoer loopt alleen niet goed door dus de loodgieter kwam net nog even kijken,hij kwam erachter dat in de kruipruimte de leiding flink verzakt is (van een steun af gedonderd en ook nog doorgebogen) maar hij komt het morgen fixen zodat ik kan verhuizen naar een functionerende keuken 😊 Zal een mooie rekening worden maar inmiddels heb ik zoiets van fuck it ik betaal wel, zorg maar dat het werkt 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Supermooi! Een keuken is - vind ik - een van de dingen die het waard is om flink in te investeren inderdaad. 

Met de nieuwe vloer is het straks helemaal modern en strak!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lins dat hebben wij hier ook gehad omdat het leidingwerk van de gemeente zo verzakt was, en die nam ons leidingwerk mee. was bij ons een dure rekening! Hopen dat het bij jou meevalt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze kunnen nieuwe steunen plaatsen voor de bestaande leiding en/of hem aan de vloer hangen dus dat komt waarschijnlijk wel goed :) Vervelender is dat we alles aan het leeghalen en schoonmaken waren om het laminaat te gaan leggen en toen een plasje water ontdekten in een hoekje van de woonkamer precies in de kleur latex die ik boven uit m'n roller had gespoeld... Lekkage dus vanuit de badkamer :( die was net af verdorie. Meteen die loodgieter weer gebeld, hij gaat daar morgen ook naar kijken. Superfijn zo vlak voor m'n verhuizing... Laminaat hebben we even uitgesteld tot morgen iig, hopelijk schiet het dan goed op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het probleem door de gemeentelijke riolering komt is het mogelijk om hen aansprakelijk te stellen 😉 moet je wel kunnen bewijzen though @sunshine_girl

ohh balen, lekkage is zooo stom! Hopelijk is het makkelijk/snel op te lossen @_Lins

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De gemeente heeft 50% van de rekening betaald.

Toen ze de werkzaamheden uitvoerde is de opzichter van de gemeente zelfs geweest. En het installatiebedrijf heeft de bevindingen besproken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja Crush daar weet jij helaas alles van... Is het bij jou goed opgelost inmiddels?

Hier goede kans dat ze alleen al om het lek te vinden een muurtje weer moeten openbreken, beneden of in de badkamer :( Ik heb het een beetje gehad nu eerlijk gezegd. Vraag me ook af of het verstandig is/nut heeft om morgen laminaat te leggen als er nog aan lekkages gewerkt wordt, misschien beter accepteren dat dat het niet wordt voor m'n verhuizing en die tijd aan inpakken en dingen uit elkaar halen besteden ofzo. Kut man.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het gelukt vandaag Lins de lekkage voorbij?

aangepast door stefanie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lief dat je het vraagt! Helaas nog niet. Ze hebben een stuk van mijn muur beneden opengebroken :( maar gelukkig wel gevonden waar het aan lag. De grote afvoerpijp van boven naar beneden zit eigenlijk niet aan de wand vast en is wat verzakt. Deels ouderdom maar waarschijnlijk is het toch echt lekker geraakt toen zij eraan hebben gesleuteld. Maandag komen ze 'm optillen en beter bevestigen, kan gelukkig zeer waarschijnlijk door het gat wat ze nu hebben gemaakt dus niet nog meer ellende. En daarna moet alles weer netjes afgewerkt worden, dus voor het er weer een beetje uitziet gaat het nog wel even duren...

Tot het gemaakt is kan ik m'n badkamer eigenlijk niet gebruiken helaas :( maar we zijn wel redelijk ver gekomen met het laminaat en ik ga natuurlijk morgen gewoon over (geen keus ook trouwens).

IMG-20171013-WA0008.jpeg

aangepast door _Lins

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Flinke tegenvaller Lins, maar het gaat goed komen..! Uiteindelijk als alles naar behoren werkt en er naar je zin uit ziet zal je er vast echt van kunnen gaan genieten!

Linguine, mooie trapbekleding hebben jullie uitgekozen! Ben echt benieuwd hoe jullie huisje er uitziet als alles helemaal af is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• iCake
      Door iCake
      Tijd voor een nieuw topic!
      Wij hebben ons huis in een andere tijd gekocht en hadden toen nauwelijks spaargeld, maar wel in een jaar 20.000 bij elkaar gespaard. Wij hadden nieuwbouw, dus dan is het sowieso wat anders qua bijkomende kosten. En omdat we thuis woonde was het ook wel heel makkelijk sparen natuurlijk.
      Ik geloof dat wij toen 1,5 keer het loon hadden, maar wel het vooruitzicht op meer loon in de toekomst (nu zouden we het met 1 loon wel kunnen betalen, al moeten we dan wel echt zuinig gaan leven).
    • iCake
      Door iCake
      Aangezien de meesten toch al uit huis zijn en nu voornamelijk verhuizen een andere titel :-)
      Mijn nieuwe optrekje

• Karin777
      Door Karin777
      Hoi,
      Ik ben van plan zeer binnenkort te verkassen naar rotterdam, maar uit de vele verhuisbedrijven valt het niet mee om een keus te maken. Nu is het zo dat ik een verhuisbedrijf zoek in de buurt van utrecht die goedkoop is. Kan iemand mij misschien helpen?
      BVD
      Karin
    • elkepruts
      Door elkepruts
      Praat hier verder over alleen wonen, samen wonen, op kamers gaan en alles wat hier mee te maken heeft!
    • Malibu
      Door Malibu
      Ik zit op het moment SBS6 top 25 vreemde hobbies te kijken.
      Nou heb ik stiekem de hobby om veel te dure droomhuizen te zoeken op internet,
      maar volgens mij zijn er wel meer mensen die dat doen.
      (Of ik heb echt rare familie en vrienden)
      En ik vind het ook echt leuk om van anderen te zien wat zij helemaal geweldig vinden.
      Dus show hier je droomhuizen!
      Ik zal beginnen,
      kwam net deze tegen:
      Appartement Basel
      Midden in Baselstadt! Ik zou wel al die houten meubels het huis uitsmijten