Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
_Lins

Het-(ver)huis-topic #8

Aanbevolen berichten

Juud*

Lekker ruim en licht huis 😁 en grote tuin 👏đŸģ! Heel veel woonplezier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
iCake

Thanks allemaal! Ja die tuin wordt nog wat, we houden niet zo van tuinieren 😂 maar ik vind het wel mooi, dus misschien gaan we dat nog leren 😇. 

En die wc-bril gaat er gelijk af (maar dat doe ik sowieso, vind dat toch frisser om er een nieuwe op te zetten). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Ah shit gemist!! Kan ik het ergens anders nog zien? Maar iig, van harte!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• iCake
      Door iCake
      Tijd voor een nieuw topic!
      Wij hebben ons huis in een andere tijd gekocht en hadden toen nauwelijks spaargeld, maar wel in een jaar 20.000 bij elkaar gespaard. Wij hadden nieuwbouw, dus dan is het sowieso wat anders qua bijkomende kosten. En omdat we thuis woonde was het ook wel heel makkelijk sparen natuurlijk.
      Ik geloof dat wij toen 1,5 keer het loon hadden, maar wel het vooruitzicht op meer loon in de toekomst (nu zouden we het met 1 loon wel kunnen betalen, al moeten we dan wel echt zuinig gaan leven).
    • iCake
      Door iCake
      Aangezien de meesten toch al uit huis zijn en nu voornamelijk verhuizen een andere titel :-)
      Mijn nieuwe optrekje

• Karin777
      Door Karin777
      Hoi,
      Ik ben van plan zeer binnenkort te verkassen naar rotterdam, maar uit de vele verhuisbedrijven valt het niet mee om een keus te maken. Nu is het zo dat ik een verhuisbedrijf zoek in de buurt van utrecht die goedkoop is. Kan iemand mij misschien helpen?
      BVD
      Karin
    • elkepruts
      Door elkepruts
      Praat hier verder over alleen wonen, samen wonen, op kamers gaan en alles wat hier mee te maken heeft!
    • Malibu
      Door Malibu
      Ik zit op het moment SBS6 top 25 vreemde hobbies te kijken.
      Nou heb ik stiekem de hobby om veel te dure droomhuizen te zoeken op internet,
      maar volgens mij zijn er wel meer mensen die dat doen.
      (Of ik heb echt rare familie en vrienden)
      En ik vind het ook echt leuk om van anderen te zien wat zij helemaal geweldig vinden.
      Dus show hier je droomhuizen!
      Ik zal beginnen,
      kwam net deze tegen:
      Appartement Basel
      Midden in Baselstadt! Ik zou wel al die houten meubels het huis uitsmijten
  • Nieuwe aanmaken...