Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Crush

WIDM 2018

173 berichten in dit topic

Ik had ook victor mids ergens gehoord maar dat zou wel helemal fucked up zijn. Kun je letterlijk niks meer geloven 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nu de tweede aflevering aan het kijken, die eerste opdracht is zo zwaar! En wat een totaal niet-samenwerkende groep wow. 

OK edit: wat een stelletje debielen! 

aangepast door Crush

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha ja echt wtf!! Halverwege zeiden ze even casual dat ze op 4,5km was. Moest echt zo hard lachen om Jeffrey deze aflevering trouwens en alle mannen vind ik verdacht haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Katrien irriteert me enorm momenteel, ben nu bij opdracht 2. Ze komt zo dom over, pfff

Hahaha ik zie nu wat je bedoelt met Jeffrey 😂😂

aangepast door Crush

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn er nog meer mensen bij met kijken??

Ik verdenk pieter nu echt haha. Snap totaal niet dat mensen Baha en Lloyd zo verdacht vinden? Die gasten halen echt veel geld binnen. Volgens de poll van gisteravond was dus Pieter het minst verdacht, zo vreemd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik! Ik twijfel tussen die 3 haha.

Baha vond ik vorige week heel onverdacht, Lloyd met die koffers minder maar vorige week wel weer. Pieter verdacht ik vanaf het begin, maar vond het misschien te makkelijk ofzo. Joke verdenk ik sowieso niet, Pascale ook niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja hij is super verdacht,maar bijna té nu... Echt consistent geen geld binnenhalen haha, als Mol wel lekker bezig. Vond het weer een heerlijke aflevering, die tweede opdracht zo grappig en de laatste juist spannend. En vind de afvaller ook niet heel erg :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nu die van zondag aan het kijken, wat een hilarische opdracht met die geiten! Hahaha echt tranen van het lachen.

En ik ben steeds zekerder van Pieter als mol. Zou ik het dan toch eens vanaf afl 1 goed hebben?!

aangepast door Crush

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Late reactie nog op jou L maar ik heb daar ook zo om gelachen! Vond deze aflevering iets minder, maar nog steeds prima vermakelijk. Ik ben ook vrij zeker van Pieter hoor, hij doet elke keer precies wat ik verwacht van een mol. Ik vond dat gefluit ook als hem klinken, voor zover dat kan haha (misschien hoor ik ook gewoon wat ik wil horen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha ja same here, vind het echt klinken als hem!

Ik zit vanaf morgen in Thailand dus ik hoop dat het me lukt om via wifi de finale te kijken, ben zoo benieuwd! Heb deze ook alle 3 wel verdacht eigenlijk, dus ze zouden me geen van allen echt verbazen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft iemand de finale gezien????

omg ik had het goed

:D maar eigenlijk dacht iedereen die ik kende dit haha. Wel superleuk voor Lloyd dat ie dat geld heeft gewonnen. En ook voor Baha wel minst erge om van te verliezen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik nog niet, maar heb wel de uitslag al bekeken haha! Kon me niet bedwingen vanmorgen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeh vind het moeilijk om je spoiler niet te lezen haha.

maar ik moet het nog kijken, hoop dat het vanavond lukt! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0