Ga naar inhoud
Belangrijke mededeling als je je wachtwoord eerder niet kon resetten! Lees meer... ×
iCake

Shut #110

Aanbevolen berichten

JIL.

Shittt ik heb net ook een Iphone gewonnen 🤤😒😤

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dobby*

Ze zijn erg vrijgevig idd met die iphones! 😂

Geen fijne ontwikkeling, maar ja het zal wel nodig zijn 😝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dobby*

Pff ik vraag me toch af of ik nou zo oud word of wat. Hier in de flat heeft iemand een feestje, mn schuin bovenburen ofzo. En de muziek staat zelfs nu nog zooooo teringhard. Doe geen oog dicht. Is toch niet normaal? We zijn aan de deur geweest maar hebben nu maar de politie gebeld want helpt niet. Een feestje moet best kunnen vind ik maar het is hier al zo gehorig, vind dat het dan nu onderhand wel klaar mag zijn toch? Pff 😑😟 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

Snap wel wat je bedoelt hoor haha. En zeker in een flat. Wij hebben hier nu 2 feestjes gegeven, met de ene hadden we een soundbar kn de tuin staan met dikke hardcore en hardstyle en toen kwam er om 00.15 al iemand. Vorige x hebben we een ‘gewone’ box buiten gezet en konden we tot 04.00 feesten. Ligt erg aan je muziek installatie dus denk! Herft de politie geholpen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dobby*

Ja uiteindelijk wel. Rond half 5 was t stil geloof ik. En ja zaterdagavond een keer een goed feest geven snap ik echt hoor. Maar het is hier echt gehorig en de muziek stond echt zoooo hard gewoon. Pff. Vind dat t volume na 2u ofzo wel iets omlaag mag ipv steeds hoger

Ik snap niet dat er niet al meer mensen waren gaan klagen. Weet zeker dat zo'n 8-10 woningen minstens net zo'n last moesten hebben. Ik voel me wel echt een zeur dan, haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Toen ik in zo'n complex woonde heb ik ook wel eens de politie gebeld hoor. Als om 3u snachts de muziek steeds harder gaat en er voor de deur gedeald wordt slaap ik niet :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sunrise

Dat is gewoon vervelend hoor dobby, vind niet dat je zeurt! Na een uur of 1/2 zou het toch wel wat zachter moeten 🤔

Ik heb zoiets bizars, ben slachtoffer geworden van online indentiteitsfraude. Een jongen waar ik mee appte via tinder heeft m’n foto’s gestolen en daar accounts mee aangemaakt :s ik kwam erachter omdat ik via fb een berichtje kreeg dat ze al een tijdje niks meer van “mij” gehoord had. Heb gisteren de politie gebeld en hoop snel aangifte te kunnen doen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Speed of Sound*

He bah, dat is schrikken! Daar ben ik ook altijd huiverig voor. Hopelijk kunnen ze er iets mee. Wat voor accounts heeft hij aangemaakt?

Ik heb gister gezien dat mijn crush een vriendin heeft en ik vind het echt verschrikkelijk dat het me zoveel doet 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Malibu

Ja vind prima als je gewoon de bas nog hoort, maar als je na 2u de muziek nog kan meezingen dan staat het wel echt te hard.

Bizar zeg! Maar alleen catfish accounts of ook echt dat er met jouw foto enzo neppe tickets te koop staan? Dat heeft een vriend van me dus gehad en die kan nu nooit meer tickets op ticketswap ofzo zetten omdat iedereen denkt dat ie nep is. Suuuperkut. Goed dat je aangifte gaat doen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sabrina*

Ik ben echt een oude zeur, ik vind dat het  12 uur echt stil moet zijn. Als je een luidruchtig feest geeft, huur dan een geschikte locatie of nodig al je buren ook uit.

En wat eng identiteitsfraude! Wat heeft ie precies gedaan?

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leah

Nou dat wilde ik net zeggen @Sabrina*

Ik heb altijd geleerd om je buren sowieso in te lichten en on 12 uur de muziek zachter te zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Speed of Sound*

Ja ik vind na 12 uur inderdaad stilte! Volgens mij staat in mijn contract zelfs 22.00uur

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sunrise

-weg- 

aangepast door sunrise

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Jeetje wat ziek . Hoop dat de politie je kan helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leah

Dat is echt bizar en ontzettend klote! Hoop dat het snel stopt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.