iCake

Shut #110

2,0e4a6cfe56a193353479936838caf7126 berichten in dit topic

Gecondoleerd A. Blijft altijd rot zoiets. Lijkt me ook lastig om dan ver van je familie te zijn. Sterkte! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Snap heel goed dat je dan bij je familie wilt zijn A. Op dat soort momenten is het echt kut als je in het buitenland woont. Sterkte!😘

Ik had echt een druk weekend. Weekendje weg in Hellendoorn met vrienden van mijn vriend. Vrijdagavond die kant op gegaan. Zaterdagochtend alweer vroeg terug naar noord holland ergens ivm begrafenis van een kennis en daarna weer terug naar hellendoorn. En vandaag naar beide ouders geweest in noord holland en nu in Amersfoort. Morgen bijkomen op werk😅

aangepast door Cocoverde

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gecondoleerd A :( Rot om zo ver weg te zijn nu. Laat je een beetje opvangen daar hè!

Wow halve land weer gehad Coco. Bizar eigenlijk dat je dan weer moet uitrusten van je weekend als je op je werk komt haha, heb het ook wel eens maar blijft gek!

Ik heb nog helemaal geen voetbal gezien en ben dat ook niet van plan haha. Ben op Santorini en het is heeeeeerlijk hier. Lekker relaxed opstaan, beetje wat dingen zien en dan ergens 's middags eindigen op het strand. We vermijden restaurants met tv 's avonds zelfs 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.