Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #62

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yellkje

68

• ikke87

57

• Marjan*

56

• stefanie.

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat jij ook heel erg een jacuzzi kunt gebruiken. Wellicht toch maar zo'n ding nemen binnenkort. In principe ben ik hardstikke bereid om regelmatig te komen controleren of er genoeg water in zi

Ah leuk.  nou wil het ook zo dat ik maandag ga trouwen 🙈 Dus Miss dat ik dan ook wel dat jurkje aan ga doen. Had nog ander zomer jurkje, maar deze is Miss wat feestelijker.

Ik vind het echt hilarisch. Er post een 14 jarig meisje of ze haar homovriend nog wel moet pijpen, maar de echte diehard GO-ers helpen elkaar met wasmachines uitzoeken. Haha ik wil bijna die eco bubbe

Posted Images

Summer vibes

Haha ja dat vooral idd!

verder leuk toch dat je een merk gevonden hebt waar je blijkbaar veel leuk van vindt!

Ik heb dat zwart rood gestreepte jurkje ook. Vind m super mooi zitten en ben er echt nog steeds blij mee! Hele fijne stof en valt echt goed.

Maar heb idd wel vaak als ik dan bij de Bijenkorf er langs loop dat alles op dat jurkje lijkt haha. En die shirts met teksten enzo hou ik niet van. 

Haha ja ik snap wel dat je effen shirtjes/jurkjes in meerdere kleuren koopt als ze goed zitten. Maar al die dubbele shirts met tekst snap ik echt niet?? Dat is toch niet leuk haha. Er is zoveel keus. Maarja ik had vroeger ook bijna alleen maar h&m dingen. Tegenwoordig veel meer afwisseling, koop niet meer vast bij 1 winkel veel dingen. 

Heb mn trui binnen trouwens en hij is echt chill haha!

En had deze ook nog besteld voor uitgaan

N3221D0A0-C11@14.1.jpg

Haha als ik het zelf maar leuk vind! 😆😜

Ik draag zowieso veel zwart maar als het zomer is vind ik wit ook erg leuk bij witte sneakers, ik stoor me niet aan het feit dat ik dan hetzelfde shirtje heb, in mijn ogen heb ik dan wel een andere outfit..

Haha juist het tegenover gestelde sin.

Een starterswoning met twee slaapkamers maar wel een redelijke zolder met vaste trap.

Ik ben wel erg opgeruimd als je bij ons binnenkomt zul je dit niet denken, woon deco wissel ik ook goed af.

Alleen de zolder he, daar moet je niet komen, dat is mijn walhalla 🤣

Maar wel weer goed geordend, pas ook al mijn woonspullen uitgezocht.

Ik heb een vreselijke opruimtik 😂🙈

Edited by Sparkles
*Mientje-Pippelientje*

Je kunt maar ergens blij mee zijn :P Maar was wel nodig. En ik ben er dus heel blij mee. Hahaha.
En, hij was in de aanbieding (50% korting) en dat wist ik niet, dus, gek genoeg goedkoper dan een gewoon strijkijzer. Haha YES. 

strijkijzer.jpg

*Mientje-Pippelientje*

Mijn oude strijkijzer word nu ook nauwelijks gebruikt omdat ik zo'n hekel heb aan dat ding dat maar voor de helft werkt. Hopelijk nu meer motivatie om wat meer te strijken.. haha. 
Babylakentjes bijvoorbeeld haha

Loes, leuk! Jij koopt vaak op united wardrobe of niet? Wat is het voordeel daarvan tov marktplaats? 

Mientje hoor van mijn collega altijd dat dat geweldig fijn en vlot moet strijken! 

Op 21-2-2018 om 21:25, ikke87 zei:

Loes, leuk! Jij koopt vaak op united wardrobe of niet? Wat is het voordeel daarvan tov marktplaats? 

Thanks! Ja klopt. Sowieso is het voordeel dat er op unitedwardobe veel meer dingen staan die ik leuk vind en vind ik de site overzichtelijker. Daarnaast kan je dingen gewoon kopen zonder eerst contact te moeten zoeken, staat het product dan ook gelijk op 'verkocht' en maakt UW het geld pas over naar de verkoper als je hebt aangegeven het product te hebben ontvangen. Ik heb maar een enkele keer gehad dat een verkoper het niet opstuurde, dan contact je UW gewoon en krijg je je geld weer terug.

Ok dat was mijn promopraatje hahah