Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #62

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yellkje

68

• ikke87

57

• Marjan*

56

• stefanie.

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat jij ook heel erg een jacuzzi kunt gebruiken. Wellicht toch maar zo'n ding nemen binnenkort. In principe ben ik hardstikke bereid om regelmatig te komen controleren of er genoeg water in zi

Ah leuk.  nou wil het ook zo dat ik maandag ga trouwen 🙈 Dus Miss dat ik dan ook wel dat jurkje aan ga doen. Had nog ander zomer jurkje, maar deze is Miss wat feestelijker.

Ik vind het echt hilarisch. Er post een 14 jarig meisje of ze haar homovriend nog wel moet pijpen, maar de echte diehard GO-ers helpen elkaar met wasmachines uitzoeken. Haha ik wil bijna die eco bubbe

Posted Images

Ziet eruit als een fijn tasje Marjan.

Ik heb dit nieuw, colbert + broek:

21085028_69.jpg

De broek moet ik misschien achter nog een beetje innemen maar hij zit bijna perfect dus zonde om hem niet te houden. Vind het stofje heel tof, pied de poule met blauw en zwart, hier van dichtbij:

IMG-20180226-WA0028.thumb.jpeg.17a41db9c55c63958f803b4cddf305de.jpeg

Is meer voor werk trouwens als je het bij elkaar draagt maar vind ze afzonderlijk ook tof en meer casual dan!

Edited by _Lins

Oh mooi pak zeg! Ik houd daar ook echt van! Bijna jammer dat het op mijn werk totaal overdressed is 😛

ik heb dit nieuw: 

DA39AE26-EF31-41EE-AD12-32C50684DF96.jpeg

0349FDB7-819B-489B-B69A-93FDC9A850E9.jpeg

Oh vet groot die site er door, daar niet b3steld maar gewoon in de winkel gekocht :)

Edited by Kees**
  • Like 1

Dankje! Leuk tasje zo idd!

liep net langs een winkel, toch nog weer wat gekocht. Zag een mooi koopje, maar die uiteraard niet gekocht, wel nieuwe collectie 😅

209DD86A-5EF5-4250-9994-58DFC3D25603.jpeg

39174A8E-3B0B-4EEE-A65B-EE14BF90967B.jpeg

Edited by Kees**
  • Like 1
Marjan*

Oooh ook leuk zeg! 

M'n portemonnee en telefoon kunnen er in en dan houd het wel op 😂 maar ideaal voor avondje weg enz