Jump to content

Show je nieuwe spullen topic #62

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yellkje

68

• ikke87

57

• Marjan*

56

• stefanie.

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik vind dat jij ook heel erg een jacuzzi kunt gebruiken. Wellicht toch maar zo'n ding nemen binnenkort. In principe ben ik hardstikke bereid om regelmatig te komen controleren of er genoeg water in zi

Ah leuk.  nou wil het ook zo dat ik maandag ga trouwen 🙈 Dus Miss dat ik dan ook wel dat jurkje aan ga doen. Had nog ander zomer jurkje, maar deze is Miss wat feestelijker.

Ik vind het echt hilarisch. Er post een 14 jarig meisje of ze haar homovriend nog wel moet pijpen, maar de echte diehard GO-ers helpen elkaar met wasmachines uitzoeken. Haha ik wil bijna die eco bubbe

Posted Images

Mag ik jullie om hulp vragen? In mei heb ik een bruiloft en daarvoor wil ik een leuk jurkje kopen.

Maar ik heb steunzolen en ik kan niet zonder😒

Wat kan ik aan mijn voeten??  Hoe doen andere mensen dat? Ik draag normaal gesproken laarsjes of gympen. Maar is nu natuurlijk geen optie🤔

Poolaapje

Kun je daarmee brogues dragen? Vind ik leuk onder een jurkje, staat chique en prima voor de zomer :-)

Edited by Poolaapje
FruityForest

Ik ben dus ook op zoek naar een platte schoen voor in april.

Wat een ramp! 

Broques zijn echt niet mijn ding. Espadrilles alleen zonder panty. Enkellaarsje is weer te winters.

Maar voor jou misschien espadrilles?

HAHA.wait what?

Of een mooie jumpsuit kopen ipv een jurkje? Dan kun je er misschien wel van die nette witte gympen onder dragen bijvoorbeeld.

Dit letterbord vond ik vandaag bij action voor 3, 95 😍

En een heel lekker geurtje dat me doet denken aan een van mijn favoriete geurtjes van vroeger (Puma grijs/blauw doosje) 

IMG_20180303_143646.jpg

• Like 2

Hahaha oh nee wat vreselijk overal die teksten erop met wat het is

Vet goedkoop trouwens dat letterbord! Ik vind van die lichtboxen met tekst nooit leuk, maar zo'n bord is wel leuk.

• Like 1
shizzle

Ik wilde het ook zeggen maar ik wilde niet de gemene zijn maar er staat overduidelijk soa. Er staat zelfs grill voor de grill voor t geval dat je niet weet dat de grill de grill is. 

Hahahaha ik heb 3x gelezen, maar ook ik las soa. Geweldig dit 😂 ik haat die teksten ook. Precies wat shizzle zegt. Kopjes met ‘coffee’ erop, grill met ‘grill’. Pfff een item is leuk maar alles.. bovendien heb ik ook totaal niks met die bordjes van ‘home is..’. 

Mja ieder zn smaak. Misschien vinden jullie mijn huis verschrikkelijk 😜

Sparkles

Ik hou juist niet van dat strakke industriële haha.

Die bbq wou mijn vriend graag, haha.

Het is ook een beetje zijn ding geworden ondertussen... 

Het was dan ook niet mijn idee om vanmiddag te gaan shoppen voor het huis,maar ik vind het zeker niet erg! 😇

Haha ja snap wel dat mensen ook juist dat indutriele en scandinavische van tegenwoordig niet mooi vinden en liever wat landelijker hebben, maar dan nog hoef je toch niet erop te zetten wat wat is haha:lol:

Hoop idd dat die mat in het echt wat beter leesbaar is :P