Ga naar inhoud
iCake

Show je nieuwe spullen topic #62

Aanbevolen berichten

FruityForest

Ik ben op zoek naar een nieuwe matras.

Wie heeft de lekkerste hier? 😋

Las online over de Emma matras, bij de consumentenbond 3x het beste uit de test gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Care

Ik heb een jaar geleden een hele fijne gekocht, op advies van een collega! Ik ben er superblij mee en ook een vriendin die laatst bleef slapen was super positief.

Het hangt er vanaf wat je wilt qua type vulling, dikte, zoneverdeling etc. Dat zou ik eerst even voor jezelf uitzoeken, dan kan je wat gerichten zoeken. 

Ik heb deze: https://www.matrasbestellen.nl/matrassen/koudschuimmatras/dreamline-koudschuim-matras

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JIL.

Wij hadden eerst een dure van Ikea en nu 1 van Beter Bed. Wel allebei pocketvering, omdat dat beter ademt en we liever niet broeien in bed. Vaak kun je op dat soort websites ook wel selecteren of je het gauw warm hebt, verschillende zones wil, of de hardheid van je matras. Dat is allemaal heel smaakgevoelig.

Dus wat een lekker matras is? Tja, dat hangt van je wensen af.

Edit: overigens waren we erg te spreken over dat matras van Ikea, maar we zijn nu van 140 naar 180 gegaan, dus hadden sowieso wat nieuws nodig. En ikea zit niet meer om de hoek.

aangepast door JIL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
HAHA.wait what?

Ik heb een bed en matras van Morgana, erg tevreden over. Je doet daar een slaaptest en zo meten ze wat voor bed (latten) en matras bij jou past. Hoe zwaarder je bent, hoe harder het matras moet zijn volgens hun theorie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

Ik heb alvast twee shirtjes gemaakt voor de zomer :)

ik word echt blij van de stofjes 😎

En heb sinds een paar dagen ook weer een oven, dus binnenkort weer eens taart bakken!

20190131_205400.jpg

20190131_205204.jpg

20190124_202044.jpg

20190124_201842.jpg

20190126_135216.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
L.ouke

Oh die shirtjes zijn écht niet mijn smaak 🙈

wel heel knap dat je het zelf kunt maken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yellkje

De laatste tijd zijn hier nieuwe auto’s geshowd. Nu kan ik ook! :D

De foto is vanuit een hoek genomen waaruit lijkt dat de auto best groot is. Maar het valt eigenlijk wel mee. Het is een Toyota Auris hybride. 

FFC1849A-4429-448B-88AF-913601FBE5E0.jpeg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites