Jump to content
iCake

Show je nieuwe spullen topic #62

Recommended Posts

Billy

Leuk! Ik was toen tijdens de zwangerschap ook zo blij met onze kinderwagen. Ik was weer even kind met een barbie😂

• Like 1

Maresa
On 4/13/2019 at 11:51 AM, Dieke.* said:

@heleen55 Ah leuk dat je het vraagt! Vandaag wordt de badkamer echt helemaal gebruiksklaar gemaakt, en over een maandje het stuckwerk in de gang+tweede slaapkamer.
Ook gelijk de reden dat ik geen foto's heb gepost eigenlijk, nog niks heeft een vaste plek, heb ook nog geen echte bank enzo :')

Het ikea-filmpje was wel laatst online gekomen, dus als je wilt weten hoe de slaapkamer er nog steeds ongeveer uitziet, moet je even naar hun youtube :P

Iets met hotellook mini-make over ofzo. 

Oooh leuk! Ik ging van het weekend nog andere make-overfilmpjes zoeken toevallig. Die van jou zoek ik ook op. Ben echt benieuwd!

Staat je goed, Assepoes! Echt een hippe. 

En dankjulliewel! Als alles echt af is zal ik een keer in één keer alles plaatsen.

Mijn uitspatting van vandaag is deze (die moet dus in de hoek in de woonkamer heel fout staan te zijn :P): 

718vikyn-9L._SL1500_.jpg

stefanie.

Haha die vind ik oprecht mooi van lelijkheid 

• Like 1

Dobby*

Maresa zooo jaloers!! Het is zo fout maar ik vind dat echt zo vet! Mag ik vragen via waar je hem hebt? 

Summer vibes

Zoo leuk, wij hebben er ook 1 (nouja hij staat nu in NL in de opslag). Mn man houdt ook wel van whiskey etc dus vind t wel tof haha.

Ik had m tweedehands via marktplaats gevonden, moest er wel voor naar Tilburg toen haha. Je moet vooral opletten dat je niet van die nieuwe nagemaakte koopt,

maar een echte oude

Maresa

Amazon.de! 😃

Hij is echt mooi fout ja. 😅

Assepoes

Whahah cool, mijn man wil die ook heel graag.

ik heb gezegd als we een groot huis hebben met een aparte voorkamer ofzo 😂😂