Jump to content
iCake

Show je nieuwe spullen topic #62

Recommended Posts

sunshine_girl

Wij doen de achtertuin sproeien met  de tuinslang op de keukenkraan. Ben je ook zo klaar.

En de potten aan de voorkant even met een gieter.

_Lins

Bij mij ligt de keuken aan de voorkant helaas, niet zo handig. Mijn CV-ketel heeft nog een apart kraantje, die zit nog iets dichterbij maar scheelt weinig 😅 Heb wel een tuinslang (meegenomen uit mijn oude huis) maar die moet dan heel de woonkamer door. Ben een beetje bezorgd dat ik dan per ongeluk een waterballet van m'n huis maak 🙈

zwerver.

Haha ja wij ook tuinslang!  Maar wel geluk met keuken aan de tuinkant. 

wij zijn sinds november verhuisd naar een huis met een tuin en ik heb er echt een hobby bij. Ik vind tuinieren zoveel leuker dan verwacht 😂

we hebben best een grote tuin achter en voor. Het is een hoekhuis dus ook aan zijkant. De mensen hiervoor hebben het echt laten verloederen dus vooral veel onkruid en klimop weg moeten halen en nu heel veel bijhouden. We hebben veel gras, heerlijk. Hoop verder op veel bloemen van t zomer 🥰 

Daarnaast hebben we een vuur-/bbqplekje gebouwd. Zo fijn!! Alsof je beetje op vakantie bent. En zeker afgelopen maanden met veel thuiswerken zijn we ontzettend blij hier. Had er niet aan moeten denken dat we in ons kleine appartementje hadden gezeten (die overigens ook fijn was ;) )

L.auraa

Oehh die bank is leuk! En wat voor een plant is dat met die rode bloemetjes als ik vragen mag @Vaporize?

Wij hebben een behoorlijk groene diepe tuin dus we hebben direct een waterput laten slaan om te kunnen sproeien.

Met dit weer ook dagelijks aan het sproeien dus we laten de slagen liggen 😋

Zwembad zijn we nu aan het vullen met gewoon leiding water.

Is er een tuintopic? 😅

20200527_155944.jpg

Edited by L.auraa
  • Like 2

zwerver.

Omg ik wil ook zulk groen gras!!! Sproeien jullie iedere avond? Dan ga ik dat ook doen 😂😂

L.auraa

Nee, lang niet elke avond. Maar als het even kan om de dag. Sproeien dan wel echt uren lang.

Gras kan groener 😅 Is maandje terug geverticuteerd dus het moet nog wat dichter groeien en we zijn eigenlijk best laks met sproeien dus we zullen zien hoe het in augustus er uit ziet met de droogte 😜

sunshine_girl

Onze keuken ligt ook aan de voorkant van het huis..

Wij hebben 1x Een waterballet gehad, en dat was met zo'n groene tuinslang die heel klein kon opbergen en met water uitzet.1231669937_Screenshot_20200527-172930_SamsungInternet.thumb.jpg.c765491fc3667d1fce796679254d85ad.jpg

Zo'n ding dus.. de druk werd te hoog en klapte.

Met een gewone tuinslang nooit gehad en ook geen druppels op de vloer ofzo.

Vaporize

@L.auraa Waauw wat heerlijk dat gras! En zo groot!! Jaloers! Haha nee ik mag echt niet klagen, maar wel echt prachtig. Bedoel je die plant helemaal vooraan op de eerste twee foto's? Dat is Geum!

Ik stem trouwens voor een tuintopic 🤓

En oei haha zo'n tuinslang hierboven hebben wij... hopen dat ie het gewoon blijft doen.

• Thanks 1

_DRUNK

Slang wel af en toe verleggeb @L.auraa Want anders ga je dat blijven zien.

haha mijn vriend is een grasboer, dus zit helemaal in het gras tegenwoordig 😂

Sueno.

Ik heb nog nooit van grasboer gehoord 😄 Kweekt hij allemaal soorten grassen, op een grasboerderij? 😁 Ik voel me slechts een beetje stads met deze vraag hoor 😆

_Lins

Haha iemand die gras aanlegt/verkoopt... Groenteboer maar dan voor gras 😋 al ben ik ook wel benieuwd hoe dat werkt, of ergens prachtig gras voor die matten ligt te groeien ofzo 😅

wikkel

^^
Ja, basicly wel. En dat is dus inderdaad een boer die graszoden kweekt. En dat verkoopt op rol/vierkante meters.

_DRUNK

Hahahha ja hij noemt zichzelf geen (gras)boer hoor haha! Maar inderdaad in principe is dat zo.

nee gewoon één soort gras en dan heel veel hectare haha! Verkopen vooral aan groothandels, hoveniers en soms ook een particulier. Leggen niet, zorgen puur alleen voor t product. Ja ik wist het voorheen ook niet maar tis nog al een bewerkelijk proces allemaal Hahah 

Malibu

Ik heb contractverlenging gehad op mn werk dus mocht van mezelf wat dingen kopen in de sale

Dit is allemaal Mango

Screenshot_20200613-162318_Chrome.thumb.jpg.6f8db3d663f4ff954aabf0a1927fc8e0.jpg20200613_162812.thumb.jpg.e3bdca9ab011204dd41b9909d2fab43f.jpg

Screenshot_20200613-162006_Chrome.thumb.jpg.f0dc0515894e320e1bfcc2af1546f1ae.jpg

Screenshot_20200613-162136_Chrome.thumb.jpg.f0b044332ac2f9fdc00de4a0e9c338bc.jpg

En ik hou echt van de Ramsj bij de boekhandel. Al zo vaak echt interessante boeken kunnen scoren voor niks

81xeJ7N8tpL.thumb.jpg.10d82b24e8d5a940eb57fa2716d76fd3.jpg

En nog deze voor meer variatie in mn workouts

Screenshot_20200613-215556_Chrome.thumb.jpg.d9bed588018fd265fdd852d26c5b6a07.jpg

ikke87

Leuke kleding! 

wikkel

Zomerse kleuren Malibu!

Stiekem ook best wel wat dingen verzameld door de maanden heen:
Jasje:
scr2z9fhxzv.png

Schoenen:
3oupchg58d.png

Jurk:
tgn5isrj.png

Shirtjes:
isgh6azks75.png

lgn3d88b.png

Edited by wikkel

Dobby*

Dat laatste shirt 😍😍 waar is die van? 

Marjan*

Gekregen van Jan 😊

Van ochtend voor het eerst hardgelopen met die oortjes. Ideaal zeg! 

IMG_20200622_153722_619.jpg

• Like 3

ikke87

Had even een grote bestelling gedaan bij zalando, dit hou ik incl. de schoenen op de bovenste foto’s 

2810F8F5-391C-4F95-97D2-8EC2944AED5E.jpeg

Edited by ikke87
  • Like 4