anju1999

met wie uitgaan?

6 berichten in dit topic

Ik ben nu 18 en in juni wordt ik 19. Ik ben dit jaar aan een opleiding begonnen in Rotterdam .

Ik wil al een tijd graag uitgaan alleen ik weet niet zo goed met wie. Ik heb wat vriendinnen hier en daar maar ik heb niet echt iemand om mee uit te gaan. Ik heb ook niet echt een vrienden groep. Mijn vriend gaat iedere week uit met zijn collega's en ik heb een vriendin die ook haar eigen vrienden groep heeft waarmee ze uitgaat en wil me niet mengen in haar vrienden groep ( ik wil ook niet aandringen of ik mee mag).  ik heb nog twee vriendinnen waarvan 1 het heel druk heeft en de ander niet wil.  Op school kan niet niet echt vrienden maken. Ik heb nooit moeite gehad met vrienden maken en is dit jaar dan ook voor het eerste dat die klik er niet is. veel mensen om mij heen hebben al een vrienden groep, maar ze laten me er niet echt bij. ik probeer wel interesse te tonen maar er is nooit echt interesse naar mij.  ik laat ook niet snel zien wie ik ben, dus dat zit ook niet echt mee :P. het zijn mensen waarmee ik wel een gesprek kan voeren... maar meer wordt het dan ook niet. vooral omdat ze zo close met elkaar zijn vind ik het lastig. Ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn of je wel eens alleen uitgaan of met z'n tween of tips en waar jullie uitgaan.  

( klinkt best sneu hahaha, ik wil gewoon uit gaan maar heb er niet de mensen voor )

liefs 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je ook nog niet eerder gevraagd of je eens mee mag met die vriendin? Voor hetzelfde geld vindt ze dat juist leuk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja mijn ervaring is dat veel uitgaansgroepjes juist heel random zijn vaak en mensen het niet eens merken als er een extra iemand is. Ik heb het echt nooit erg gevonden als iemand een vriendin meenam of iets. 

Verder weet ik niet of je werkt, maar ik en heel veel van mijn vrienden gaan vaak uit met collega's, bij horecabaantjes vooral. Heel makkelijk om na werk nog een drankje te doen en dan uit te gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb geen baantje...maar ben wel opzoek :)

ja,  misschien moet ik dat ook maar eens vragen aan die vriendin. 

er was pas ook iemand  waar ik vroeger mee om ging maar dat was al gauw over omdat er wat dingen gebeurd waren en de vriendschap vervaagde door irritaties ( is inmiddels wel 3 jaar geleden en ik heb niks negatiefs tegen haar). dus ik twijfel of ik haar zal vragen, omdat we een beetje in het zelfde schuitje zitten. 

Ik wil in delft uitgaan.  is alleen uit gaan iets wat jullie zouden doen? zou je dan lang alleen zijn of snel contacten kunnen leggen denk je? 

bedankt voor jullie reactie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen idee wat voor een type mensen je zoekt, maar in Delft heb je wel een aantal verenigingen waar je lid van zou kunnen worden (en niet alleen de typische studentenontgroeningsverenigingen). In Delft heb je geen grote clubs zoals Rotterdam heeft. Cicionnina of Steck komen er nog het dichtste bij, maar stelt absoluut niet veel voor. Wel zijn er veel gezellige kroegen, huisfeesten en verenigingsfeesten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• _Lins
      Door _Lins
      Nieuw topic!

Lijstje:
      06-02 t/m 03-04 - Stockholm - Loes
      14-02 t/m 28-02 - Gran canaria, Sevilla & Albufeira - Judith89
      19-02 t/m 04-05 - Brazilië - Cocoverde
      27-02 t/m 05-03 - Nauders (Oostenrijk) - Maresa
      04-03 t/m 06-03 - Leuven - Malibu
      07-03 t/m 14-03 - New York (Verenigde Staten) Monyet!
      12-03 t/m 16-03 - Madrid - Mariëlle 12-03 t/m 19-03 - Les Sybelles/Le corbier wintersport - Leafs
      26-03 t/m 28-03 - Parijs - pandora en MademoisellePapillon e.a.
      28-03 t/m 30-04 - Indonesië (Java, Lombok, Gili('s), Bali) - DRUNK 09-04 t/m 16-06 - De Filipijnen & Indonesië - Lotsch 13-05 t/m 08-06 - New York & westkust Amerika - flyingbutter
      14-05 t/m 21-05 - Las Vegas (Verenigde Staten) - Maresa 14-05 t/m 28-05 - China (Beijing en wss Yangshuo) - Crush
      18-05 t/m 25-05 - Albufeira (Portugal) - Appelsap
      22-05 t/m 02-06 - Mauritius - iCake 27-05 t/m 03-06 - Santorini (Griekenland) - Sophisticated.
      18-06 t/m 24-06 - Barcelona - Stefanie
      19-07 t/m 27-07 - Roemenië - Vaporize, Pandora (en fam)
      23-07 t/m 11-08 - Bali, Gili en Lombok - Inge
      26-07 t/m 02-08 - Gran Canaria - Marielle 29-07 t/m 20-08 - Rondreis Kroatie - Mango91 27-08 t/m 03-09 - Ibiza - L.ouke  

• Assepoes
      Door Assepoes
      Het andere topic zat al ver vol! Hier een nieuwe