Jump to content

Recommended Posts

Thisgirlisonfire

Heey allemaal!

Ik heb een vraagje en ik weet niet zo goed waar ik hem moet plaatsen. Mijn beste vriend. Een HIJ dus, heeft me vorige week verteld dat ie wel eens zou willen crossdressen. Ik persoonlijk heb hier helemaal niks mee maar ik respecteer het wel. Hij is en zal gewoon die goede vriend voor mij blijven. Ik wil hem heel graag helpen, maar zelf vind ik er dus echt niks aan om hem aan te kleden of met hem voor damesondergoed, kleren en pruiken te gaan shoppen. Hij is er tevens heel voorzichtig mee. Met zijn toestemming post ik dus deze vraag: Wie oh wie kan en wil hem helpen? Omgeving midden limburg trouwens, mocht dat wat uitmaken.

Alvast bedankt!

Inge

Tja, wat heet crossdressen... In 100BC droeg iedereen jurken en in Arabië doen mannen dat ook nog steeds. In elk geval moeten wij nog op zoek naar een jurk voor mijn man, omdat mijn dochter het zielig vond dat hij nooit jurken droeg. Hij heeft haar beloofd dat op haar verjaardag te doen, dus ze is er helemaal gelukkig mee. Het enige is dat we in Alkmaar wonen, dus hij mag van mij mee als we gaan shoppen, maar het is wat uit de richting. ;) 

• Like 1

Asking for a friend. ;) 

Ik gun mensen in principe het voordeel van de twijfel, ben wel benieuwd wat er nog uit komt.

• Like 1
Thisgirlisonfire

Hoi! Bedankt al voor deze reacties. Lief :)

3 uren geleden, shizzle zei:

Hij is er heel voorzichtig mee dus ga je op een open forum vragen of een onbekende hem kan helpen. Sounds legit. 

Hierbij doelde ik op voorzichtig zijn bij huidige vrienden en familie. Het was voor hem al heel wat om het mij te vertellen. Tevens heb ik dit in samenspraak met hem gedaan. :) Minste wat ik kon doen vond ikzelf!

3 uren geleden, Maresa zei:

Asking for a friend. ;) 

Ik gun mensen in principe het voordeel van de twijfel, ben wel benieuwd wat er nog uit komt.

Leuke geschiedenisles :P

Maar hoe bedoel je deze zin?

Inge