Ga naar inhoud
Terabithia

Baby- en kindertopic #27

Aanbevolen berichten

Terabithia

Hierbij het nieuwe topic incl mijn eigen al veel te grote kind & mijn vader.

20180701_151659.jpg

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
reendje

Hij is wel te groot voor die broek ja :lol:

Wij waren vandaag voor het eerst met E naar Artis. En met mijn zwager en schoonzusje. Superchill, ze is mega fan van mijn schoonzusje dus ik heb niks hoeven doen :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Da's een driekwart ja 🙄

En klinkt als een relaxte dag haha!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Leuke foto, Terabithia!

Nog niet gedeeld, maar Ivy is afgelopen week vijf geworden en ze was eraan toe. 😁 Ik geloof dat ze nu zes of tien wil zijn.

Op de fietsfoto is ze een ‘superheld’ en vliegt ze als we gaan fietsen. En de groepsfoto was van haar feestje (speurtocht en speeltuin). Ze had een heel leuk feestje!  Ehm en random foto’s.

AFB08ED1-8C65-4EA7-AA79-7C12E7AC5138.jpeg

D98C6E2F-912B-4A98-88BF-080C77CBEF46.jpeg

7E296540-290B-4805-936F-D8F8A5B96BE5.jpeg

2F44361A-EE2F-4D54-9EED-82306163FB9B.jpeg

B993C49D-4314-4B1E-983F-244C01C04A2C.jpeg

3D51EB87-BE00-448C-8ED5-D1100C103179.jpeg

8DB7C81E-A1B1-4969-B870-8B193AE58912.jpeg

2824E730-D755-48B1-AF5F-D3D609B7062F.jpeg

11BFCD96-0716-4C7E-AE24-F512C672C56F.jpeg

A52F57E0-63D2-41CE-8057-D70126671CD5.jpeg

E225C7D5-4C6A-445F-8171-71F4BF10C92F.jpeg

2EA05D8A-3A36-4296-8EB4-B50E2B197D0A.jpeg

2CE112CD-A5F5-4DE4-9069-3B1B5D2A4F9F.jpeg

1AD2AC1C-84C8-4128-851A-661F49037839.jpeg

C27F4000-82EB-462D-8764-F8FCB12CE1E9.jpeg

D8408CF2-7445-4223-9CBD-DD24265C6391.jpeg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sidney

@Maresa, heerlijk kind lijkt ze me. En wat een mooie combi van jullie 2!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ikke87

Ah grote Ties! Nog even dan is die grote broer 😍

hoe gaat het met je vader? 

Voor de baby alles klaar? Een meisje nu toch? 

Vrolijke Ivy! Leuke foto’s van haar.

volgens Mij is ze ook echt een enthousiast meisje of niet? 

Wat heeft ze gekregen voor haar verjaardag? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Met mijn vader gaat het opzich prima. Hij had en heeft een heel druk leven, zeker nu met wat meer opvang voor Ties (eerst qua werk en nu met gynaecoloog/ psycholoog enzo), maar dat doet hem alleen maar goed.

Opzich zijn we ver klaar ja. Inderdaad een meisje! Ik moet komende woensdag nog even vluchttasjes klaar maken en op de babykamer even alles qua luiers en omslagdoeken en verzorgingsspulletjes netjes ordenen. Staat nu mooi bij elkaar gegooid op de commode 😅

Ik ben nu precies 37 weken en heb vanmiddag weer controle.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reshma

Bij ons gaat t soms redelijk en soms zwaar #%^•< maar ja.. we hebben nu wel meer hulp aan huis voor ishaya en dat scheelt wel. Er komt ook nog meer bij, maar dat duurt gewoon maaaaanden, terwijl er in het ziekenhuis allang aan de noodbel was getrokken, maar goed.. processen enzo 🤷‍♀️

Mijn eigen revalidatie start pas in oktober, dus moet op de 1 of andere manier de zomer door zien te komen en hoop echt zo erg dat we er toch met N 5en van kunnen genieten (weet alleen echt nog niet hoe 🙈). Merk ook dat ik t echt heel lastig vindt dat ishaya niet mee kan doen met het spelen met haar broers. Soms kijk ik naar ze en dan denk ik: aahhh, superlief en leuk hoe ze samen spelen :wub:  en dan breekt mn hart in een paar miljoen stukjes, want eigenlijk had daar ook nog een lief klein meisje achter die 2 jongens aan moeten hobbelen. Maar zij kan op zo’n moment meestal niet eens bij ons zijn, want zon/prikkels/geluid/eigen schema/afspraken/blabla. 

Maarrrr de epilepsie is wel minder geworden (we geven haar nu ook cbd olie, neem t zelf ook haha) en dat lijkt haar wel goed te doen. De jongens krijgen ook wel wat meer aandacht nu dat minder is + er meer hulp is. Ben alleen wel echt nog zwaar met mn eigen gezondheid aan t strugglen, maar t scheelt echt als de kids alledrie lachen!

1FE0C63D-AB37-47DE-A5B1-B67451A1BFD3.jpeg

6842F664-DCE9-4391-8274-4C0FD16FF806.jpeg

CC422EBA-4177-4322-BCB9-323F891A3C55.jpeg

F5F038F7-530F-430A-BD1C-8BB2A019BC1E.jpeg

7EA0A4AD-8A91-4C10-BEAE-13D6DA5B4BA1.jpeg

8CAAD421-6D9A-46D3-AF35-6CA633E154B3.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vlamke

Het is wel echt een schatje reshma, en wat een haarbos! En de jongens lijken wel super lief met haar om te gaan :)

Verder lijkt het me inderdaad zwaar k*t alles. De zorg, je eigen gezondheid, de traagheid van alle  hulpvoorzieningen  maar ook de verwachtingen die je had. Vind het zo zwaar voor jullie :( hopelijk krijgen jullie uiteindelijk een soort van draai als alles wat meer stabiel is en op orde qua zorg. Zorg heel goed voor jezelf 😘😘

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JIL.

Hé lieve Resh, wat moeilijk om te lezen dat het zo zwaar is. Ik hoop echt voor jullie dat die ondersteuning voor jullie op gang komt, zodat jullie ook meer kunnen genieten van wat er wél is en wél goed gaat. Dat je ook kunt gaan bijtanken want dat heb je natuurlijk al 2 jaar niet gedaan en dat is echt heftig. De kinderen komen eerst en dan ergens aan het eind kom jij nog eens, terwijl je ook hard revalidatie nodig hebt! Sterkte en blijf vooral delen, waar je dat fijn vindt!

Wat fijn dat die olie wat lijkt te doen! Ik heb er ook heel veel positieve dingen over gelezen!

aangepast door JIL.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nina!

Lieve reshma, wat een mooie kinderen heb je en wat een lieverd van een moeder hebben zij. Ik vind je zo’n sterke, liefdevolle en dappere vrouw. Ik wens voor jullie dat jullie je draai vinden en dat ook jij en je man aan een stukje verwerking toe komen en eigen revalidatie. Heel veel sterkte! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Een dikke knuffel voor jou Resh! Dapper sterk ben jij en zo lief . Hoop snel dat jullie de hulp krjgen wat jullie zo nodig hebben

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Oh, Resh, je doet het zo goed en je hebt zulke prachtige kinderen. 💙 Dikke knuffel, wat frustrerend dat je jezelf niet goed voelt naast de zorgen die je al hebt. :(  Bijtanken klinkt als een noodzakelijk goed! Fijn dat jullie meer hulp hebben en ook de olie lijkt te helpen.

(@ ikke87: ze heeft verkleedkleren, stoepkrijt, puzzelboeken en Playmobil gekregen. :) Binnenkort nog een fiets uitzoeken.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

Wat heftig reshma. Ook echt heel vervelend dat die zorg zo langzaam op gang komt. Wat voor revalidatietraject ga je zelf doen? Erg knap hoe je het toch allemaal draaiende weet te houden thuis. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
iCake

Wat klinkt het zwaar Reshma! Respect voor hoe jullie je er doorheen slaan, ook al heb je geen keus. Wat voor revalidatie moet je voor jezelf doen? Heel heftig alles bij elkaar, ik hoop dat jullie snel meer hulp krijgen, zodat je ook echt daarmee kan starten. Fijn dat je in elk geval wat meer tijd aan de jongens kunt besteden nu. Het zou zo fijn zijn als jullie je draai goed kunnen vinden en je een beetje meer rust krijgt in je hoofd 😘

Wat een leuke foto’s Maresa en A!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Heftig zeg reshma maar diep respect voor jullie. Wel ontzettend fijn dat jullie extra hulp krijgen, al duurt dat wel ontzettend lang lees ik. Waarom moet dat zolang duren? 

Sterkte ermee ook voor jezelf. Wat voor traject ga je doen? 

Lieve foto's ❤️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Appelsap

Aah Resh jouw kinderen zijn echt zo lief samen! 😍 Wat een liefde stralen ze uit!

Klinkt echt zwaar allemaal en ook dat je helemaal niet toekomt aan zelf revalideren.. Respect voor hoe je je er doorheen slaat! Dikke knuffel voor jullie 😚

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites