Ga naar inhoud
Terabithia

Baby- en kindertopic #27

Aanbevolen berichten

lovestoned

Ah wat leuk om al die mooie foto's van jullie kids te zien. En wat zijn sommige alweer groot zeg. Ivy bijvoorbeeld was in mijn beleving nog veel kleiner. 

Wat is jouw insta Maresa? Vind ik ook leuk om te volgen!! 

Fijn dat ze het goed doet op de peuterspeelzaal @ikke87

Ohjee @Marjan* dan moet ze toch echt nog even wachten haha. Een jaar is lang dan, succes haha! 

Liam is donderdag alweer 5 weken!!! 

Ik ben af en toe echt aan het stoeien met zijn slaapjes maar vandaag gaat het al 10x beter dan gister. Gister was ik echt even radeloos.. 

Verder doet hij het supergoed! 

(foto's weggehaald)

aangepast door lovestoned
  • Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Hier Eva die nu bijna 7 maanden is. Echt wat een verademing, ik ben niet gemaakt voor fragiele baby's haha (Ja sorry), maar ondanks dat het me dit keer prima af ging, ben ik blij dat ze wat groter is nu :D

IMG-20190204-WA0021.jpeg

20190204_175133.jpg

Mooi mannetje heb je J.!! Fijn dat het nu wat rustiger is weer. Blijft toch altijd een beetje zoeken naar een ritme voor zover dat natuurlijk kan.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Oih echt sprekend haar broer!. 

@lovestoned het is soms idd echt uitzoeken wat werkt maar dat heb ik nu ook nog weleens hoor

Mooi mannetje! Hoe gaat het met jou zelf dan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sidney

@ lovestoned, wat een bosje haar joh!

Knap menneke.

@ A.

Ik vind E. Juist steeds meer op jou lijken. Ook die pretoogjes en uitstraling ofzo😍.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ikke87

LS wat een mooi mannetje. En ik vind slaapfotos zo lief!! 

Wat een vrolijk meisje is Eva, echt een pretbekkie! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JUSTFUN

Wat een leuk kindje is E.!

Dames ik heb even een vraagje. Heb bij de Hema een seizoenenslaapzak gekocht omdat ik van de puckababy af wil. Nu heb ik dus de winterzak, maar wat deden jullie aan qua kleertjes en deken/laken etc. Ben bang dat ze te koud of te warm ligt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Linguine

Ik heb een slaapzakje van puckababy (newborn) en op hun site staat een schema per temperatuur. Dit hou ik in grote lijnen aan. Bij een kamertemperatuur van 16-18 is dat romper, truitje/broekje en sokjes. En dan die slaapzak met lange mouwen (die is van katoen). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JIL.

Bij ons is het zo rond de 18 graden denk ik en de jongste slaapt nu vaak in romper (lange mouw), pyjamabroek en dikke slaapzak met lange mouw. Geen deken oid. Dus als het erg afkoelt zou ik ook nog een pyjamatrui erbij aan doen ja.

De oudste sliep tot voor kort in ondergoed, pyjama en dikke slaapzak zonder mouw, maar hij is erg warmbloedig.

Vaak is een goede indicatie voelen in hun nek, niet de handjes of voetjes. Maar als die nek aangenaam voelt is het vaak goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Musicjunk

Liz slaapt in een pyjama, ligt er aan hoe 't voelt op haar kamer of ik kies voor een gewone of een dikkere velours. Daaroverheen heeft ze een dikke slaapzak en ze slaapt onder een dekbed. Voordat ze onder een dekbed sliep lag ze vaak onder een laken of ritste ik de mouwen aan de slaapzak. En uiteraard sokken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
reendje

Hier romper/trui/broek/sokken, mouwloze winterslaapzak, dun gehaakt dekentje. Het is rond de 17 graden op zijn kamer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Eva slaapt in romper, shirt lange mouw, dunne slaapzak en dekentje.

Ties in hetzelfde al mikt die zijn dekentje vaak af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Appelsap

Ik deed vaak met alleen romper in een dikke slaapzak met mouwen. Of een dunnere slaapzak zonder mouwen en dan een romper en pyjamashirtje en soms pyjamabroekje aan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sidney

Bij ons is het wel redelijk koud boven. 15/16 graden. 

Ze slaapt in romper met korte mouwen, pyjama en dikke slaapzak met lange mouwen. Geen deken .

aangepast door Sidney

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

M'n meisje is vandaag 3 jaar geworden 🎉

Vanmorgen mocht ze ook trakteren op de peuterspeelzaal. Ze vond het geweldig! Komend weekend vieren we het uitgebreid. 

DSC_6562.JPG

DSC_6565.JPG

IMG-20190308-WA0005.jpeg

aangepast door Marjan*
  • Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ikke87

Gefeliciteerd 🎉

3 jaar alweer. Ze kijkt helemaal trots met het trakteren!

Veel plezier komend weekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Ze heeft me ook goed geholpen met het maken ervan. Jammer dat niet alle kindjes vanmorgen er waren, 4 ziek helaas. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ScatteredStars

Gefeliciteerd met je dochter! 🎉 wat gaat de tijd snel zeg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ikke87

Bo heeft gisteren haar nieuwe bed gekregen en ging er dus vannacht voor het eerst in slapen. Ze was helemaal trots ! 

(En heeft gelukkig ook goed geslapen) 

BE7E5B74-8B31-4FF3-A706-ED04F773D9CB.jpeg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
lovestoned

Wauw wat een mooi bed! Snap dat ze trots is.

En heel fijn dat ze zo goed geslapen heeft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites