Jump to content

Baby- en kindertopic #27

Recommended Posts

Intouchables

Wat een knappe baby! Gefeliciteerd! En wat een heftig dat je deze complicatie hebt opgelopen - hopelijk valt het mee voor de lange termijn, veel sterkte voor jou! 

• Replies 860
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

104

• Marjan*

58

• Terabithia

53

• JUSTFUN

53

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat goed van je Marjan, gefeliciteerd!  Wel een beetje laat begonnen vind je niet?

Ok, ik moet deze even delen. Zo cute!    

De kleine muis 

Posted Images

pandora

Wat een prachtige zoon, gefeliciteerd 😍 maar jeetje wat schrikken, ik duim met de rest mee voor een spoedig herstel! Hopelijk kom je er weer helemaal bovenop lieve L!

stefanie.

Gefeliciteerd prachtig!!🥰

Maar wat heftig voor jou hoop dat je heel snel opknapt. En dat het allemaal mee valt op lange termijn.

Kim-x

Gefeliciteerd met jullie prachtige baby! 🥰
Inderdaad heel erg heftig zeg, ik hoop dat jullie desondanks een beetje kunnen genieten van de eerste tijd met jullie zoon, en dat je straks snel weer helemaal op zult knappen. Heel veel beterschap! 

bigtasty

@Summer vibes van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoontje. Prachtige naam en mooi kereltje. 🍼👶🏼

Wat onwijs heftig wat jullie moeten meemaken terwijl je zo graag op die roze wolk wil zitten. Hopelijk vallen de gevolgen op lange termijn mee en krijg je goede begeleiding en (na)zorg om dit te verwerken. Heel veel sterkte 💪🤞🍀

Malibu

Pfoe jeetje wat naar zeg. Ik vond het ook al heel lang stil inderdaad. Gefeliciteerd met jullie zoontje en ik hoop dat jij er ook weer helemaal bovenop komt.

Inge.

Jeetje wat is dat schrikken! Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! Wat een mooie baby!

Ik hoop dat het herstel voorspoedig voorloopt en dat jullie ondanks dat toch een fijne kraamweek hebben 😘

Summer vibes

Thanks voor alle reacties en het posten @perle!

-

Edited by Summer vibes
Leah

Wat fijn dat je even wat kan laten horen, sinds ik het berichtje van Perle heb gelezen zitten jullie in mijn gedachten! 

In het ziekenhuis verblijven met je baby is inderdaad heel intensief, laat staan als je zelf ziek bent. Mag je man ook blijven? 

Ik kan je alleen aanraden om er zoveel mogelijk over te praten, met zoveel mogelijk mensen. Fijn dat maatschappelijk werk ook is ingeschakeld! Voor je man ook? Ik kan me niet voorstellen hoe het ook voor hem moet zijn geweest... 

Wat fijn dat je af en toe toch met je kleine man kan knuffelen. Schuldgevoel is natuurlijk nergens voor nodig (maar wel heel begrijpelijk), je hebt negen maanden voor je baby gezorgd, nu is het even aan je man. Maar dadelijk doen jullie het gewoon weer samen! 

Ik blijf aan jou en jullie denken, voor jullie duimen en hopen dat dit met zo min mogelijk gevolgen afloopt... ❤️

_DRUNK

Oh L ik las eerst het berichtje van Perle en daarna de jouwe. Vind het zo heftig.

Maar eerst even dit: wauw ja wat issie knap! En die foto waar ie bij jou aan de borst ligt.. je straalt helemaal!! Echt mooi!

Ik vind het verder zo heftig.. ik denk dat het goed is als je dingen opschrijft en verteld voor de verwerking. Al is het alleen maar opschrijven voor jezelf. Kan me helemaal voorstellen dat je keizersnede totaal naar de achtergrond is gegaan. Pfoehhhh ik heb er geen woorden voor.

Fijn dat het ziekenhuis ook actie onderneemt.. ook al zouden alle stappen goed gegaan zijn.. er kan altijd van geleerd worden en voor jouw verwerking ook een belangrijk gedeelte. 

je bent echt een powervrouw!!! 

Linguine

Pfff zo'n heftig verhaal! Echt zo intens als je te horen krijgt dat je nu geopereerd moet worden omdat je anders doodgaat, heel onvoorstelbaar. Fijn dat je je vandaag langzaamaan weer jezelf voelt, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts ❤️

MademoisellePapillon

Lieve L, zo heel erg proficiat met jullie prachtige zoon! 

Maar wat naar om te horen dat het helemaal niet goed is gegaan. Het ergste is gelukkig niet gebeurd, maar toch is het super heftig en traumatisch om mee te maken. Ook ineens 'ziek' zijn of 'patient' zijn als je voorheen altijd gezond was is zo absurd. Ik wil je heel veel sterkte wensen, en ook je man, want voor jullie gezin is dit zo'n turbulent gebeuren! Ik ben blij om te horen dat er wat hulp is en ik hoop voor je dat die ook nog lang na de eerste shock blijft. Heel veel moed in de komende tijd! 

Terabithia

Wat fijn om te lezen dat jullie wel kunnen genieten van jullie mooie ventje! Ondanks dat jij er niet veel voor hem hebt kunnen zijn is het voor Q natuurlijk ook van groot belang dat jij hier zo fit en gezond mogelijk uit komt, dat is indirect ook iets super fijns wat jij hem geeft!! En daarom is het alleen maar heel goed dat jij nu aan je eigen herstel denkt en dat je man nu even die extra zorg neemt. Je wilt het niet horen, maar als je Q over 2 jaar achter het behang wilt plakken ben je blij dat je het even uit handen kunt geven 😊

Ik vind je verhaal ook super intens en het idee alleen al, jeetje 😔 maar daar is genoeg over gezegd. Neem je tijd!

Nina!

Fijn om je te lezen, L. Ook dat er veel aandacht aan besteed wordt en er zo zorgvuldig mee omgegaan wordt. Heerlijk dat je ook kan genieten van jullie zoon. Vanaf nu hopelijk alleen maar bergopwaarts inderdaad, elk stapje is er 1. 

Vaporize

Oh L wat een ontzettend lief mooi mannetje! Gefeliciteerd!

Maar jeetje, wat heb je iets naars meegemaakt en wat hoop ik dat je snel herstelt en dit allemaal kunt gaan verwerken. Goed om te lezen dat je een goede dag hebt gehad in ieder geval!

HAHA.wait what?

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!

Wat super heftig om te lezen. Echt schrikken. Heel knap hoe je er nu al weer positief tegenaan kunt kijken. Je komt heel sterk over, echt bewonderingswaardig. Heel veel sterkte én geluk gewenst. 

Marjan*

Wow wat heftig en intens! 

Maar wat een prachtig mannetje! Jullie gaan het doen met z'n drieën ❤️ de rest is al gezegd 

Crush

Ik merk dat ik regelmatig aan jullie moet denken sinds ik het berichtje van Perle las.. zo heftig en dubbel! Maar natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie zoon en fijn om te horen dat hij het zo goed doet! Hopelijk kun je je ook goed op je eigen herstel richten en er straks nog meer van gaan genieten allemaal.

iCake

Jemig L. Wat klinkt het heftig voor jullie. Klinkt heel eng allemaal, kan me goed voorstellen dat jullie daar hulp bij nodig hebben, maar het klinkt alsof dat er genoeg is, zowel vanuit de omgeving als professioneel. 

Fijn dat jullie mooie Q het zo goed doet. Ik hoop dat je goed herstelt en steeds meer kan genieten van jullie gezin 😘 Ik denk veel aan jullie! 

Sannenas

Gefeliciteerd met je zoon, wat een knap kind! Wat heftig wat er allemaal gebeurd is. Ik hoop dat je snel en volledig herstelt!