Jump to content

Weer terug na 2 jaar

Recommended Posts

Hey Girls! 

Ik heb 2 jaar geleden een account aangemaakt, me voorgesteld en daarna bijna niks meer mee gedaan, jammer. 

Maar ik ben er weer! 

Ik ben 25, heb een relatie met een Zuid-Afrikaanse jongen en probeer van iedere dag te genieten. 

Wat zijn jullie favoriete topics op girlsonly? 

Groetjes,

Nukie 

Heuj! Welkom terug 😉

Het shut is hier eigenlijk altijd populair. Daar wordt gewoon eigenlijk bijna alles in gepost 😋

• Like 1
14 uren geleden, JIL. zei:

Welkom terug. Wat heb je zoal in die 2 jaar gedaan?

Ik ben bijna 2 jaar geleden mijn partner plotseling verloren. 

Dus ik heb eigenlijk een beetje bij de dag geleefd. En ben bezig geweest om m’n leven wat beter in te vullen. Heb her en der wat vrijwilligerswerk gedaan (ik ben afgekeurd). 

En probeer mn leven gewoon weer op de rit te krijgen. Ik ben verhuisd naar een nieuw appartement en heb een nieuwe relatie, wat soms heel goed gaat en soms helemaal niet, Haha. 

Iedere dag is weer een nieuwe dag en toevallig wordt vandaag mijn nieuwe keuken geplaatst 😉

20 minuten geleden, Leafs zei:

En met mij vrienden geworden enzo 😛

wat dan met G? 😂 

Is je leidingwerk weer opgelost? En met de onderburen?

Hahahaha Tuuurlijk dat ook! 

Het leiding is gelukkig gemaakt, maar de onderburen blijven klagen over lekkage. Terwijl er geen schade te zien is 🤷🏼‍♀️. 

Even wachten of ze echt blijven klagen en anders moet de aansprakelijkheid verzekering maar beoordelen wat zij van de ‘schade’ vinden. 

Haha en ja idd G staat vermeldt als nieuwe relatie 😜. Nog maarr 3 weken dan moet hij alweer terug 😮. 

Oh dat is wel gek zeg?? Hopelijk loopt t los!

Ik bedoel meer wanneer loopt t niet goed met G 😉 tijd gaat hard he? Moet ie dan weer 3 mnd in zuid afrika zijn? 

Oh dat hij Nederland maar stom vindt met al onze regels en zich daar niet aan aan wil passen.

En dat hij zijn Nederlands leren maar weer heeft opgegeven 🙄. 

En dat ik vind dat hij soms gewoon lui en laks is, en dat sommige dingen nu eenmaal bij het leven horen en gedaan moeten worden. En dat kan niet altijd maar “ja dat kan ook morgen”. 

Als ik er dan iets van zeg, gooit hij het erop dat ik ruzie zoek, zet hij zn koptelefoon op en loopt ie weg. Ja dan kan het ook nooit uitgesproken worden 🤷🏼‍♀️.

Ofterwijl, als iets moeilijk wordt loopt ie weg 😬

Lastig hoor, maar als hij hier wil wonen zal ie tocht moeten. Nederlands is ook lastig, maar als je al zo negatief begint wordt t natuurlijk nooit wat.

ik kan me wel voorstellen dat hij echt denkt wat veel regels hier, dat is natuurlijk ook wel een beetje zo, maarja daar gaat niks aan veranderen 😂

wat zegt ie dan als jij zegt dat je zo nooit iets uit kan spreken?

5 uren geleden, Leafs zei:

Ofterwijl, als iets moeilijk wordt loopt ie weg 😬

Lastig hoor, maar als hij hier wil wonen zal ie tocht moeten. Nederlands is ook lastig, maar als je al zo negatief begint wordt t natuurlijk nooit wat.

ik kan me wel voorstellen dat hij echt denkt wat veel regels hier, dat is natuurlijk ook wel een beetje zo, maarja daar gaat niks aan veranderen 😂

wat zegt ie dan als jij zegt dat je zo nooit iets uit kan spreken?

Dan zegt hij dat hij er geen probleem in ziet en dat er niks valt te praten of dat ik ruzie aan het zoeken ben 😂. 

Ik snap dat we veel regels hebben en sommige ook onzinnig. Maar dat is wel waarom we het hier zo goed hebben en het daar een bende is 🙌😜. 

We gaan het allemaal wel zien, hoe het in de toekomst zal gaat lopen. 

4 uren geleden, _Lins zei:

Welkom terug! Wel een heftige tijd geweest voor je denk ik. Goed dat je weer vooruit kijkt nu! Hoe is het gegaan met je keuken?

Dankjewel @_Lins

De keuken wordt super mooi. 

De eerste foto is hoe het was en de tweede hoe het nu voor de helft klaar is. Hij wordt morgen afgemaakt 🙌

5A8205B5-23D5-45F8-84A6-ED77300E6F58.jpeg

056B3B5F-D411-461D-9962-81BDF26114A3.jpeg

• Like 4

Welkom terug! Goede levenshouding, van elke dag proberen te genieten. :) De keuken ziet er netjes uit! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.