Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Maresa

Welke film het laatst gezien #10

40 berichten in dit topic

Hierbij een nieuwe!

De laatste post was van Sueno: "Ik heb A star is born vorige week ook gezien in de bios, vond het een supermooie film! Muziek was fantastisch idd. En Bradley Cooper vind ik leuk 😁"

Dus vul vooral aan met aan- en afraders!

Ik zag vandaag de trailer voor een All you need is love-film en die lijkt me eerlijk gezegd nog de moeite waard ook.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou mij niet eigenlijk haha 😂 

Afgelopen woensdag naar Zwaar verliefd geweest, super leuke film en komisch 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben net bij a star is born geweest, kanonnen wat een goede film. Heb de hele film zitten vechten tegen tranen haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net A Simple Favor gekeken! Ik vond hem best tof, allemaal plottwists die ik niet had verwacht haha. Gebeurd in ieder geval VEEL. Aanrader ook voor liefhebbers van Pretty Little Liars trouwens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zwaar verliefd, ik vond hem voor een Nederlandse film erg leuk!

Aankomende week naar A star is born. Ben heel benieuwd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

A star is born.

Echt héél goed vond ik hem. Kan meteen in het rijtje ter favorieten.

All you need is love film lijkt me een beetje standaard. Al had ik erin kunnen zitten met het orkest haha, we waren geselecteerd, maar uiteindelijk kregen we de mensen niet bij elkaar (waren 3 doordeweekse opnamedagen).... toch wel balen toen ik de trailer zag haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is die echt zo goed ja? Want bij lady gaga en Bradley cooper denk ik gelijk echt hell no, hoef ik niet te zien. Nu ga ik door jullie twijfelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil ook naar a star is born. Maar de dichtstbijzijnde film draait 35 km verderop, en dat durf ik niet meer aan. Dus als iemand een downloadlinkje heeft...😂😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had ook m'n twijfels, met name bij Lady Gaga, maar ze kan echt heel goed acteren. En zonder vleesjurk is ze eigenlijk wel gewoon leuk en tof.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaga is echt een van de beste artiesten ter wereld hoor. Qua zang, performance en persoonlijkheid. Team Gaga hier 🙋🙋🙋

Moet de film nog zien maar de soundtrack is al fantastisch (en ze is al ff van t extravagante af hoor)

aangepast door sann..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja joh ik was nogal een soort van geshockeerd wat er voor geluid uit die vrouw komt! Echt wow.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog één voor op het rijtje dus!

Ik ben ook naar Zwaar verliefd geweest, echt heel leuk! Had het boek al gelezen, maar wel lang genoeg geleden om niet alles meer te kennen. 

En ik wil ook nog naar A simpel favor, ff kijken wanneer dat kan. 

Wisten jullie dat je met die AH bingokaarten bij Vue een 2e kaartje gratis kan krijgen (ma-wo)? Misschien een tip. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren naar Zwaar verliefd geweest. Had t boek gelezen dus was bang dat de film dan tegen zou vallen. Maar was inderdaad heel leuk! Hoop dat de andere 2 ook worden verfilmd.

Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik naar a star is born ga. Ook hoge verwachtingen als gaga fan 😊

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Loesoe Er gebeurde idd veel zeg! Beetje too much misschien. Overall vond ik de film mwah. En het einde vond ik wel vrij slecht hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gisteren ook A star is born gezien, vond m heeel

goed!! En heftig.

2 x echt gehuild haha! 

Was al Gaga ‘fan’, maar na deze film nog meer!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iemand nog tips voor leuke films op Netflix? Zoek nog films om in het vliegtuig te kijken (voor het geval het aanbod tegenvalt).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

American gangster. Die heb ik dit weekend gezien en vond hem echt leuk en goed. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Staat forgetting Sarah marshall der nog op? Echt een van Mn favos zoooooo grappig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0