Jump to content
Maresa

Welke film het laatst gezien #10

Recommended Posts

pandora

Oh die wil ik ook graag zien!

Ik heb gisteren Prisoners gezien op Netflix, wat een ellende haha. Echt zo’n film waarvan je je afvraagt waarom je het jezelf aandoet om er naar te kijken. Maar wel goed op zich 

Intouchables
Op 3-3-2019 om 08:04, iCake zei:

Netflix heeft een nieuwe film: isn’t it romantic. Echt over the top, maar wel leuk (niet fantastisch). 

Ik ook deze, was prima te doen (al viel mn vriend in slaap 😂)

@flyingbutter ze hebben zoooooveeeeel chemie, niet normaal. Hoop dat ze verkering krijgen haha!!

flyingbutter
2 uren geleden, Intouchables zei:

Ik ook deze, was prima te doen (al viel mn vriend in slaap 😂)

@flyingbutter ze hebben zoooooveeeeel chemie, niet normaal. Hoop dat ze verkering krijgen haha!!

Ja, alleen Bradley Cooper heeft dus een vriendin! 

Terabithia

Ik ook Isn"t it romantic

HAHA.wait what?

Ik heb a star is born in het vliegtuig gekeken vorige week. Ik vond hem wel goed, maar had er door al die nominaties toch meer van verwacht. Dat was hetzelfde bij 12 years a slave toen. Door al die aandacht, ligt de lat dan toch hoger ofzo.

Ik heb ook crazy rich asians gekeken. Was ook vermakelijk, wel een paar keer moeten lachen.

Eidiyia

Gisteren bohemian  rhapsody gekeken. Wat een gave film is dat! 

Sueno.

Free solo gisteren gezien, wat vet! Zat met zweethandjes te kijken.

Poolaapje

Oh ja echt fantastisch mooi vind ik die! Viel bijna flauw van de spanning joh haha. 
Zag trouwens dat ie nu ook op ziggogo staat, maar denk wel dat het een stuk indrukwekkender is op groot scherm 🙂 

shizzle

Ik keek hem ook en viel in slaap 🤷🏼‍♀️ Hele aparte jongen, vond die docu die laatst op NPO was leuker.

ik keek die triple frontier op Netflix, 6je. 

iCake

Ik heb A star is Born gekeken, zooo mooi! Ik ben dus niet zo thuis in al die sterren en las elke keer over Lady Gaga dus dacht in het begin dat het echt over haar ging. Vond hem wel echt geweldig, supermooi. 

En The Nutcracker and the four realms, love Disney, haat fantasy, maar vond hem uiteindelijk toch wel mooi 😃

Verder Bachelorette (wel grappig, niet super), Lion King (😍) en The Day after tomorrow (sowieso mooie film, maar vooral ook leuk omdat ie op tv was in NY en we tijdens het kijken uitzicht hadden op de bibliotheek waar de film zich afspeelt 😬)

_Lins

Oh ik vond A star is born wel mooi (in t vliegtuig gekeken paar weken terug) maar ergens ook een beetje underwhelming na al het gejubel ofzo. Mooi, maar niet dat ik zat te janken ofzo. Crazy rich Asians gekeken met de bf en die was superleuk :D en toen nog First Man, die was heel mooi! Bijzonder ook, toch een stukje geschiedenis. En Ocean's 8, was tof!

En straks weer het vliegtuig in voor de terugweg, Bohemian Rhapsody staat op de planning en verder nog even kijken wat ze hebben. Twee vluchten van 7 en 6,5 uur ofzo en ik kan nooit echt slapen in een vliegtuig op wat 5 min dutjes na, dus tijd zat ;)

Sueno.

The highwaymen, was een prima film voor de zondagavond.

shizzle

Ugh ik heb die gisteren gezien, draak v een film. Duurde eindeloos. 

• Haha 1

pandora

Haha ja ik keek hem met twee anderen eergisteren en wij zijn ook gestopt!