Jump to content
Sign in to follow this  
flyingbutter

Vakantieplannen #3

Recommended Posts

Poolaapje

2020

24-01 t/m 26-01 - Antwerpen - heleen55

24-01 t/m 01-02 - Serfaus, Oostenrijk - Cocoverde

28-01 t/m 31-01 - Glasgow - Maresa

31-01 t/m 09-02 - La Plagne, Frankrijk - heleen55

14-02 t/m 21-02 - Nauders, Oostenrijk - Maresa 

04-03 t/m 06-03 - München en Westendorf, Oostenrijk - Cocoverde

27-03 t/m 29-03 - vriendenweekend weg in Nederland - Maresa
03-03 t/m 11-03 - New York - Maresa

13-03 t/m 03-04 - Florida - Leah

27-03 t/m 31-03 - Krakau - pandora

22-04 t/m 01-05 - Andalusië - Vaporize

25-04 t/m 03-05 - Boston & New York - Maresa

06-05 t/m 12-05 - Edinburgh - pandora

08-05 t/m 17-05 - Athene - Kreta, Poolaapje

21-05 t/m 25-05 - Sardinië - Cocoverde

11-06 t/m 21-06 - Rhodos - Cocoverde

12-06 t/m 16-06 - Rome - Intouchables

18-06 t/m 22-06 - Belgrado, Poolaapje

04-07 t/m 06-08 - Singapore, NZ & Sydney - Maresa

Iemand al eens Athene met Kreta gecombineerd? Ik vlieg naar Athene en kom terug vanaf Kreta.
Ben dan van plan om met de ferry van Athene naar Kreta te gaan, eventueel met een tussenstop op een ander eiland.

Alle tips zijn welkom! :D 

_Lins

Athene en Kreta niet, maar wel met andere eilanden (van Santorini naar Milos en geëindigd in Athene). Milos is echt een aanrader, prachtig eiland en vooral veel Grieken, iets minder buitenlandse toeristen. Auto of scooter huren en lekker rondrijden! Mocht je daarheen willen dan zou ik in of vlakbij Plaka verblijven, dat is het leukste dorpje met de beste restaurants dat we hebben gevonden ;) Voor de ferry eventueel reistabletjes. Het is wel een lange tocht naar Kreta denk ik. 

• Like 1

freestyle

Heeft iemand tips voor een boshuisje/natuurhuisje of tiny house voor 2 pers in de Biesbosch of ergens anders op een mooie natuurplek in NL? Het liefst in de buurt van water. En niet in het Noorden van het land.

Edited by freestyle

Ellentjah

Heb je de site natuurhuisje.nl al bekeken? 

Summer vibes

Jennie from the blog schrijft vaak over bos huisjes en had laatst paar x blogs met leuke tips! Oa een lijst met leuke plekken in Noord Brabant.

_DRUNK

Iemand tips voor Griekenland? Eilandhoppen of eigenlijk is alles welkom! 

_Lins

Milos! Vooral bekend onder Grieken maar prachtig eiland. Vooral natuur, veel mooie stranden. Als je tegen een Griek zegt dat je naar Milos gaat beginnen ze allemaal te stralen haha heel apart. Santorini vond ik ook wel leuk maar erg toeristisch, verder ja de standaard eilanden als Kos/Rhodos/Kreta ook allemaal mooi en een bezoek waard maar ook veel toeristen (nu wellicht minder, dat wel). Ik wil nog graag een keer naar Karpathos!

judith89

Ik ben net terug van het vaste land. Evia en pilion geweest beide schiereilanden. Super mooie baaitjes maar ook veel natuur/groen voor wandelen. 

Verder vind ik de pelopenossos ook een fijne plek, iets toeristische dan het echte vaste land. Maar ook mooie oude dorpen om te bezoeken (meteora). 

Eigenlijk is heel Griekenland wel mooi, het ligt er een beetje aan wat je wilt. Ik ben ook eens in Noord Griekenland geweest. Nauwelijks toeristen, super groen goed wandelen maar dus geen zee. 

_DRUNK

Nou, ik heb ‘n hele dag lopen zoeken en eigenlijk zie je al gauw door de bomen het bos niet meer. Ben nu uitgekomen op: Mykonos, Paros, Naxos en Santorini. Maar door jouw tip Lins kunnen we wellicht naxos of paros ruilen voor Milos. Denk dat we dat daar even bekijken. 

Wil vanuit Adam vliegen op Mykonos en terug via Santorini.. de rest is in principe open. 
vlucht nog niet geboekt maar gaan we denk ik snel doen. 

Edited by _DRUNK

_Lins

Er zijn goede bootdiensten tussen de eilanden, zo zijn wij iig van Santorini naar Milos gekomen :) Milos heeft een minuscule luchthaven maar mocht je nog een keer naar Athene willen, daar ben je binnen een uurtje. Alleen binnenlandse vluchten daar iig!

Sueno.

Wanneer wil je gaan? Ben benieuwd wat wordt, het klinkt allemaal exotisch en idyllisch!

_DRUNK

We hebben gisteren geboekt, 24 augustus tot en met 3 september. Goede vliegtuigen dus volledige dagen :) 

Inge.

Wij gaan aankomende week last minute toch een paar dagen weg naar het Gooi (de keuze was beperkt zo kort dag haha). Iemand nog tips voor leuke restaurantjes oid omgeving Hilversum, Naarden, Bussum, Blaricum etc? Ik ben 33 weken zwanger dus veel actiefs kunnen we niet doen, hoogtepuntje wordt wellicht een fietstocht op een elektrische fiets 😉

Linguine

Leuk! Ik heb geen tips, maar lekker om nog even weg te gaan, veel plezier.

Wij gaan morgen naar Noord-Frankrijk op vakantie! Heel veel zin in, een Airbnb geboekt met een lekkere tuin. 

Sueno.

@Inge.

Theetuin Eemnes is heel leuk om te lunchen of een afternoon tea! En Maut in Hilversum.

Inge.

Thnx! 

Vanmiddag zijn we bij Mout geweest, daar gaan we deze dagen vast nog eens naar terug! Goede tip dus 😄 theetuin lijkt me ook erg leuk, alleen open in het weekend. Misschien rijden we daar vrijdag op de terugweg langs! 

Fijne vakantie ook Linguine! De eerste met baby?

Linguine

Thanks! Nee, de baby is inmiddels alweer 1.5 jaar haha. Vorig jaar zijn we naar Zweden geweest met hem. Verder wel weekendjes weg, maar dit is dus de tweede buitenlandse trip!