Jump to content

Vakantieplannen #3

flyingbutter

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Replies 480
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Crush

36

• Sueno.

24

• Maresa

22

• Malibu

22

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik ben alleen in Istanbul in een hammam geweest, en die was gescheiden. Kreeg daar een zwart broekje en een hammamdoek. Dus ik weet niet per se hoe leuk dat is met je vriend   Sorry #t

Ik dacht dat ik echt moeilijk vakantieplannen met anderen zou kunnen maken omdat de meeste vrienden van me wel gesetteld zijn en met vriend/ vriendin op vakantie gaan. Maar dat valt dus erg mee! Ik he

Ik heb hier eigenlijk helemaal geen geld voor, maar ik ga in januari een vriendin opzoeken die in israel woont samen met een andere vriendin  Superveel zin in nu al haha   2018 02-11 t/m 0

Posted Images

bigtasty

Ik wil jullie nog een tip geven, als jullie in het mooie Nederland blijven dit jaar. Ga naar Fryslân, en ga naar: Restaurant Woudsend [incl. Herberg] - Omke Jan

Geen spon, maar we zijn hier vorig jaar geweest en hebben enorm genoten van het kleinschalige hotel, heerlijke eten en ontbijt en mooie omgeving 🙂 

• 2 weeks later...
FruityForest

Heeft iemand tips voor een aantal dagen weg nu in coronatijd?

HAHA.wait what?

Wij gaan over 2 weken naar Terschelling! Nog nooit geweest, maar ik hoor positieve verhalen. Dus misschien een waddeneiland? 

_DRUNK

Wij zijn vorig weekend naar Flevoland geweest en hebben o.a de tulpenroute gereden in een Dafje (dafjeweg.nl) was écht een aanrader! 

Edited by _DRUNK
stefanie.

Ik ben 2 weken terug naar Den haag geweest. Veel gelopen en bij strand geweest. 

• 2 weeks later...
heleen55

Inderdaad maar net wat je leuk vindt, ff! 

Zelf ga ik in juni een week naar de Veluwe samen met mijn vriend om lekker veel te wandelen en fietsen (hopelijk wordt het dan mooi weer..!) En waarschijnlijk kunnen we dan ook in omgeving uit eten gaan etc. 

Zijn er al veel die direct een vakantie naar het buitenland hebben gepland nu er weer wat ruimte lijkt te komen? Zie dat zelf nog niet zo zitten. Ook in de maanden juli en augustus denk ik echt dat het gekkenhuis is overal, omdat 'iedereen' op vakantie wilt. 

sann..

Ja, ik had al in de planning om iig een paar dagen naar Rome te gaan 2 weken na mn 2e vax ( 22juni), dus hoop dat het daar dan ook al kan. Heb nog niks geboekt, maar wil wel echt heel graag weg.

Ik vind nl ook prima, maar voor mn vriend hoeft dat niet en buitenland durft ie nog niet.

Hij zei zelfs: nah ik wacht liever nog een jaar.

You say what?! 😅

Malibu

Ja de kans dat ik volledig gevaccineerd ben voor eind augustus acht ik klein, dus ik ben nog niet bezig met vakantie. Ben er wel extreem aan toe, maarja ik zie het niet zitten om te gaan voordat ik gevaccineerd ben, dus ik heb nog ff geduld. Als ik in september nog weg kan dan ben ik gelukkig.

Echt bizar om te beseffen dat ik al meer dan 16 maanden Nederland niet uit ben geweest (en ook amper mn woonplaats uit eigenlijk). Maar we houden nog ff vol

Summer vibes

Oh als ik jou zou zijn zou ik lekker vakantie boeken! Je eerste prik heb je dan wel gehad toch, dat is de belangrijkste. 

Of mag je bepaalde landen niet in als je niet helemaal gevaccineerd bent? (Ik houd de regels niet zo goed in de gaten haha). 

Maargoed als het niet goed voelt dan moet je t idd niet doen natuurlijk, maar als je er aan toe bent en je 1e prik gehad hebt..? Of ben je heel bang voor covid?

wij hebben voor begin augustus een weekje aan de kust geboekt, dan is de baby 2 maandjes oud. En dan begin september een kort tripje naar Florence voor een bruiloft, wss nemen we de baby (en een oppas) dan mee! Dat is wel weer even genoeg gereis komende periode met een baby haha. 

Malibu

Nee ik heb vooral geen zin om 200 euro extra te betalen voor negatieve testbewijzen. Met 1 prik krijg je nog geen vaccinatiepaspoort, dus daar heb je niks aan. En straks test je ineens positief op de terugweg en zit je daar langer vast, ook daar heb ik geen zin in.

ikke87

Ik heb al wel even gekeken voor een zonvakantie.

Heb zelf vorige week mijn eerste prik gehad, maar mijn man nog niets. (Maar als een negatieve pcr test ook oké is, helemaal goed)

maar nog niet geboekt, wil toch nog ff paar weekjes afwachten. 
of bv in september, maar nadeel is dat Bo dan 5 is en dus leerplichtig (alhoewel dat wel een keer moet lukken denk ik)

maar die plaatjes van vakantie zien er zo goed uit, dat ik er heel veel zin in krijg!

Estrella.

Wat fijn dat jij al een prik hebt gehad! Waar zou je heen willen?

Ik ga als het goed is volgende week naar Mexico. pfff kan niet wachten!

Terabithia

Ik blijf in de buurt dit jaar / met de auto op vakantie. Het liefst pak ik in augustus mn koffer en vlieg ik naar de zon, maar met 2 ukkies alleen lijkt me dat nog één of twee jaar te vroeg 🥲

L.ouke

Wij gaan begin juli naar Curacao! Ik kan ook écht niet wachten! Zó aan toe! Het is natuurlijk even afwachten of alles tzt door kan gaan maar ik heb stiekeme hoop dat het alleen maar beter zal worden (gezien het beter weer wordt en steeds meer mensen gevaccineerd worden). Mijn vriend heeft onlangs Corona gehad en heeft voldoende antistoffen. Ik moet een negatieve test overleggen maar dat vind ik geen probleem. Ik kies ervoor nog geen vaccinatie te pakken ivm mijn zwangerschap.

Estrella.

Ahhh Curaçao, superlekker! Je bent daar vaker geweest, toch? Ik denk dat Curaçao vanaf nu wel goed gaat. Fijn hoor! Daar is echt het overgrote deel sws al gevaccineerd.

Ik was afgelopen weekend in Parijs, waar de terrassen en winkels weer open waren. zo gezellig! 

Ohja, ik ga naar Mexico. Wie is daar al eens geweest en dan níet in Yucután (Cancún daar)? 

L.ouke
37 minuten geleden, Estrella. zei:

Ahhh Curaçao, superlekker! Je bent daar vaker geweest, toch? Ik denk dat Curaçao vanaf nu wel goed gaat. Fijn hoor! Daar is echt het overgrote deel sws al gevaccineerd.

Ik was afgelopen weekend in Parijs, waar de terrassen en winkels weer open waren. zo gezellig! 

Ohja, ik ga naar Mexico. Wie is daar al eens geweest en dan níet in Yucután (Cancún daar)? 

Klopt, 5 jaar geleden ben ik er ook geweest. Heb ik nog tips van je gekregen haha 🙂 kijk er ontzettend naar uit!

Mexico ben ik nog nooit geweest dus kan ik je helaas niet mee helpen. Wel een mooi vooruitzicht!

zwavelstokje

Ik heb een maand door Mexico gereisd een paar jaar geleden Estrella! Wat zou je willen weten? :)

_Lins

Oh man ik wil zo graag naar het buitenland en dan overal lekker eten en geen Nederlands om je heen horen. Nog even geduld maar. Voorlopig hebben we een tent gekocht haha, in juni een weekje in NL ergens (waar precies hangt af van waar de zon schijnt, als die nog een keer terugkomt) en dan kunnen we in september ofzo gewoon de boel in de auto laden en kijken waar in Frankrijk/Italië/Oostenrijk het lekker is en weinig restricties heeft!

Mexico lijkt me ook gaaf ja, staat ook nog op m'n wishlist. Maar die staat na zo'n jaar corona alleen nog maar voller 🙄

Estrella.

@zwavelstokje, ben je ook op andere plekken dan Yucatan geweest en zoja, wat vond je het mooist?