Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
flyingbutter

Vakantieplannen #3

Aanbevolen berichten

Crush

Ik had van vorig jaar nog een aantal vakantiedagen over (2 weken), dus had er dit jaar voor 7,5 week te besteden. Toen heb ik me voorgenomen om vaker op vakantie te gaan, dat maak ik tot nu toe aardig waar 😁

Ik heb tot nu toe 3 vakanties gepland: naar Porto, Namibië & Botswana en Stockholm! 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Wat luxe, lekker om zoveel vrijheid te hebben!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

@Nina!: heb je toevallig tips voor een vakantie in Slovenië met een auto en tent? Ik zou graag naar een of meer gebieden gaan waar je lekker kan wandelen en kanoën en zwemmen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ilsjuh89
22 uren geleden, heleen55 zei:

@Nina!: heb je toevallig tips voor een vakantie in Slovenië met een auto en tent? Ik zou graag naar een of meer gebieden gaan waar je lekker kan wandelen en kanoën en zwemmen. 

Het meer van bled sowieso!!! Alles

is rijbaar want het is klein en goede Wegen. Ook de grotten van postojna zijn aanrader. Evenals llulbjana voor een dag(deel). Ook bohinj is

prachtig. Beide meten zijn leuk om te kanoën en te Suppen. Suppen op meer van bled is fantastisch. Soca vallei is ook heel mooi. 

Ik hou echt van slovenie. Het is zulk mooi land

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nina!

Jaa Bled inderdaad, misschien kun je ook met eigen tent bij garden village? Hebben ze ook hele toffe boomhutten! En ze hebben ook klein kust gedeelte, stadje Piran is ook leuk vond ik. Tent heb ik zelf nooit gedaan maar ik heb een tante in slovenie die ik zou kunnen vragen of zij wellicht iets weet (oudere vrouw, durf niks te beloven haha) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

Nice, dit zijn al erg mooie tips. Dankjulliewel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nina!

Wij zitten eraan te denken naar Bratislava te gaan voor een paar dagen. Iemand ervaring? Ik twijfel een beetje maar weet ook niet zo goed waarom. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites